Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Kαλό απόγευμα

με ένα υπέροχο τραγούδι από το πιο αγαπημένο μου χαμόγελο!!!

(από τη χθεσινή συναυλία για τη στήριξη του συλλόγου φίλων παιδιών με προβλήματα όρασης και πρόσθετες αναπηρίες «Αμυμώνη» της Θεσσαλονίκης,στην οποία συμμετείχαν πολλοί ακόμη αξιόλογοι καλλιτέχνες.Μπορείτε να δείτε και άλλα βίντεο στη λίστα που ακολουθεί)

για 'σένα λέω!!!!!

9 σχόλια:

  1. Να'σαι καλά Άμυ μου!
    Και νιώθω ότι έχουμε καιρό να τα πούμε καθώς χάθηκα 2 μέρες από τη γειτονιά!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και 'συ να είσαι καλά Αριστάκι μου!
      Ας είσαι καλά και δεν πειράζει εδώ τριγύρω είμαστε όλοι:)
      φιλιά πολλά:))

      Διαγραφή
  2. Ανταποδίδω το χαμόγελο φίλη μου :) σου αφήνω ευχή για ένα όμορφο ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου!
      Ένα πολύ όμορφο ξημέρωμα και σε 'σένα εύχομαι και μία υπέροχη νέα μέρα:))

      Διαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)