Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Στη Φυγή

Ένιωσα ένα μούδιασμα στο κορμί,ένα κόμπο στην ψυχή.Ύστερα ένας γερο-κάκτος με πήρε χαμπάρι και μου 'κανε με νόημα να πάω κοντά."Τι θέλεις;"του είπα."Φύγε" μου ψιθύρισε"φύγε μακριά.Δεν ωφελεί να κάνεις κύκλους γύρω από κάτι που δεν σώζεται πια.Φύγε όσο γίνεται μακριά."Πονάω"του απάντησα."Άσε τον πόνο σου να πετάξει στα δάχτυλα του ανέμου,μην τον τυλίγεις κουβάρι.Νομίζεις πως θα βρεις ποτέ την άκρη του έτσι;"
"Κάτι μου σφίγγει το λαιμό.Με πνίγει".
"Αν έχεις καταπιεί χοντρή μπουκιά,σήκωσε ψηλά το κεφάλι σου και προχώρα.Έι εσένα λέω!Κάνε γρήγορα.Δεν έχεις πολύ καιρό.Βραδιάζει..."
"Τι να σκεφτώ.Πες μου,σε παρακαλώ κάτι που θα μου δώσεις δύναμη να προχωρήσω..."
Με κοίταξε λίγο και χαμογέλασε."Όλα αλλάζουν εδώ κάτω!Όλα...δεν υπάρχει νύχτα αξημέρωτη...Φύγε".

Αλκυόνη Παπαδάκη ~ Οι κάργιες

Αφιερωμένο σε κάθε ψυχή που παλεύει να ξεφύγει από ότι της χαλάει την όμορφη γεύση...
...της ζωής...!

καλό μεσημέρι σε όλους


*και επανέρχομαι να συμπληρώσω με λίγους στίχους...

"Μάθε να φτύνεις ότι σου χαλάει τη γεύση..."

Active Member

6 σχόλια:

  1. ....είναι κάποιες στιγμές που θες να πείς τόσα πολλά κ δεν μπορείς....κ όταν σου δίνεται η δυνατότητα απλά δεν είναι το ίδιο...
    Άμυ μου, αφιερώνεις ακριβώς μες την ψυχή μου λέξεις που είναι κλειδιά για την ζωή μου!!!!!
    ...να ξεκλειδώσουμε να βγούμε κορίτσι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που εννοείς κορίτσι μου...
      ...καιρός να ξεκλειδώνουμε λοιπόν...και παρέα ξέρω ότι θα είναι πιο εύκολο...
      την αγάπη μου:))

      Διαγραφή
  2. Αυτός ο κόμπος στην ψυχή πότε φεύγει;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όταν πάρουμε την απόφαση,να ανασκουμπωθούμε κρατώντας αγκαλιά την ψυχή μας και ξεκινήσουμε να προχωράμε μπροστά κορίτσι..έτσι λένε τουλάχιστον....και έτσι θέλω να πιστεύω...
      καλησπέρα...:)

      Διαγραφή
  3. Κάποιες σκέψεις (λες και) έχουν ειπωθεί σαν τραγούδια...
    Κάποια τραγούδια (λες και) γράφτηκαν σαν σκέψεις...

    "Στην καρδιά μου, όλο πιο κοντά...Φεύγω!"
    http://www.youtube.com/watch?v=5ZGjnLq7uDE

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)