Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Σταμάτησε κάθε κριτική

 Όταν επικρίνουμε τον εαυτό μας,συνήθως τον επικρίνουμε
 για τα ίδια πράγματα ξανά και ξανά.
Πότε θα αντιληφθούμε ότι η επίκριση δεν λειτουργεί;
Ας δοκιμάσουμε λοιπόν μια άλλη τακτική.
Ας αποδεχτούμε τον εαυτό μας όπως είναι τώρα,αυτή τη στιγμή.Οι άνθρωποι που έχουν την τάση να επικρίνουν κάποιους,συχνά επικρίνονται από τους άλλους,επειδή οι ίδιοι έχουν μέσα τους το πρότυπο της επίκρισης.Ό,τι δίνουν παίρνουν.Μπορεί βέβαια να νιώθουν την ανάγκη να είναι πάντα τέλειοι.Αλλά ποιος είναι τέλειος;Έχεις γνωρίσει ποτέ κανέναν τέλειο άνθρωπο;Εγώ δεν έχω.Αν λοιπόν παραπονιέσαι για κάποιον άλλο,στην πραγματικότητα παραπονιέσαι για κάποια πλευρά του εαυτού σου.Ο άλλος είναι μια αντανάκλαση του εαυτού σου.Ότι βλέπεις στους άλλους το βλέπεις και στον εαυτό σου.Πολλές φορές δεν θέλεις να παραδεχθείς κάτι που είσαι.

  Φθείρουμε τον εαυτό μας με το οινόπνευμα,τα ναρκωτικά,τα τσιγάρα,τη λαιμαργία κ.ά.Με όλα αυτά προσπαθούμε να τον τιμωρήσουμε επειδή δεν είναι τέλειος.Τέλειος όμως για ποιον;Σε τίνος τις απαιτήσεις προσπαθούμε ακόμα να ανταποκριθούμε;Αυτό αποφάσισε να το διώξεις.Απλώς να είσαι αυτό που είσαι,και θα διαπιστώσεις ότι είσαι υπέροχος,έτσι ακριβώς όπως είσαι αυτή τη στιγμή.

Απόσπασμα από το βιβλίο: Η δύναμη είναι μέσα σου ~ Louise L. Hay

17 σχόλια:

  1. Μεγάλο και ζόρικο θέμα που βασανίζει όλους μας Άμυ μου! Η κουβέντα θα πάει πολύ μακριά και η ψυχανάλυση δεν θα τελειώσει ποτέ! Θα πω το πολύ μεγάλο τετρημένο πως όλα ξεκινούν από το σπίτι μας και από τα πρότυπα και τις προσδοκίες που είχαν οι γονείς για εμάς.. Θα σου πω μόνο πως από τα τρία μου χρόνια η μαμά μου με τάιζε νερόβραστα για να μην παχύνω και σε όλη μου τη ζωή με έβαζε να κάνω δίαιτα για να καταφέρω να φτάσω τα 50 κιλά... Η μαμά μου ακόμα αντιπαθεί τους ευτραφείς ανθρώπους κι εγώ δεν κατάφερα ποτέ να πάψω να είμαι αυστηρή με τον εαυτό μου...(γιατί βγαίνει ένα απαγορεύεται στην ανάρτησή σου;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά πολύ μεγάλο και πολύ δύσκολο θέμα...θα πω απλά ότι συμφωνώ πάρα πολύ σε αυτό που είπες πως όλα ξεκινούν από το σπίτι μας...μεγάλη αλήθεια..που δυστυχώς τις περισσότερες φορές δε είναι καθόλου ευχάριστη...
      όσο για το μπλογκ κάποιο κόλλημα έφαγε....εξαφανίστηκαν και εμφανίστηκαν και πάλι όλες οι εικόνες....τι να πω....ότι να ναι!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Αχχ... αυτό είναι κάτι που απασχολεί πολύ κόσμο ..Δυστυχώς μας έχει κάνει ο κόσμος έτσι.. Εδώ στην Κύπρο που είμαι εγω είναι τραγική η κατάσταση και πιστεύω πως ξεκινάει από το σπίτι η όλη υπόθεση. Τον τελευταίο καιρό έχω αφήσει στην άκρη άτομα που πίστευαν πως είναι καπως έτσι.. Τέλιοι.. Και έκριναν τα παντα σε μένα. Και ποιος σου λεει εσενα πως είσαι ο τελειος ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έλα ντε..?δεν πιστεύω πως υπάρχει τέλειο κατά τα ανθρώπινα...μόνο ο Θεός είναι τέλειος!!!!...
      και αν υπάρχουν κάποιοι που το πιστεύουν είναι σύμφωνα με τα δικά τους δεδομένα και μόνο...ο καθένας είναι αυτό που είναι...όπως ακριβώς είναι...
      Μαράκι μου νομίζω πως δεν έχει να κάνει με το μέρος...πιστεύω πως δυστυχώς παντού υπάρχει αυτή η επικριτική διάθεση και σκέψη.

      Διαγραφή
  3. Συμφωνώ απολύτως Αμυ μου!!!
    Και μπράβο για το τόσο ουσιώδες κ σημαντικό θέμα που γράφεις!
    Στα τόσο ωραία πράγματα που θέτεις,θέλω να προσθέσω ότι χρειαζόμαστε να μιλάμε κάθε μέρα σε εμάς με τα ομορφότερα λόγια!!!Να μας επιβραβεύουμε για κάθε τι όμορφο επιτυγχάνουμε,ακόμα κ για τις προσπάθειες που κάνουμε στο να πετύχουμε κάτι!!
    Ετσι,πιστεύω πως σίγουρα θα καταφέρουμε να αγαπήσουμε τον ευατό μας κάποια μέρα,κ το εύχομαι αυτό για όλο τον κόσμο!!!
    Να έχεις ένα πανέμορφο απόγευμα :)))
    K.F.B.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενα πολύ ωραίαο βιβλίο που είχα την τύχη να πέσει στα χέρια μου,περι του θέματος,είναι το: Το Εγχειρίδιο του Don Miguel Ruiz.
      Ετσι λοιπόν,θέλω να το μοιραστώ μ'εσένα κ τους αναγνώστες του blog :))
      K.F.B.

      Διαγραφή
    2. Ναι θέλει καθημερινή προσπάθεια η αλήθεια είναι :)
      Α δεν το ξέρω,ευχαριστούμε πολύ!Ελπίζω να το βρω στη βιβλιοθήκη διαφορετικά ξέρεις...θα πάρω το δικό σου πάλι...χαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Είμουν σίγουρος...χαχαχαχαχα :P :)

      Διαγραφή
  4. Ωραίο και ενδιαφέρον απόσπασμα... συμφωνώ!
    Καλή σου εβδομάδα, Άμυ μου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συνηθίζω να λέω ότι όσοι ασχολούνται με τους άλλους είναι γιατί αποφεύγουν να ασχοληθούν με τον εαυτό τους! Κι η ξινίλα που βγάζουν από μέσα τους πηγάζει.
    Όμορφες σκέψεις!
    Καλό ξημέρωμα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειος;;; Εδώ η mrs. perfect... Δηλαδή η προσπάθεια ενσάρκωσης της κυρίας τέλειας.... Γιατί;;; Γιατί η μητέρα μου ήθελε την τέλεια κόρη, όπως η ίδια την είχε πλάσει στη φαντασία της... Όποιο δικό της απωθημένο όνειρο, έπρεπε εγώ να το πραγματοποιήσω... κι όταν επαναστάτησα υποσυνείδητα και ξέφυγα για λίγο από εκείνο το τέλειο... άρχισαν οι εσωτερικές ψυχολογικές συγκρούσεις... Γιατί ρε γαμώτο δεν μας έμαθαν να είμαστε απλώς άνθρωποι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου...λυπάμαι πολύ για τα δύσκολα που πέρασες....πραγματικά πολύ καταπιεστικό και ψυχοφθόρο...
      όσο για το γιατί σου...αυτό θα ήταν το ιδανικό...αλλά...πολύ μεγάλη συζήτηση...που όσα κι αν πούμε δυστυχώς γα τον κάθε γονιό είναι διαφορετικός και ο λόγος συμπεριφοράς του...
      την καλημέρα μου και την αγάπη μου

      Διαγραφή
    2. Ομοιπαθούσα καλή μου Σοφία. Δεν υπάρχει άλλη λύση από το να απομακρυνθείς από τη μητέρα σου και να ζήσεις πλάι σε πιο ταπεινούς ανθρώπους. Ποτέ δεν είναι αργά για μια καινούρια αρχή. Θα είμαι στη διάθεσή σου για ανταλλαγή εμπειριών και βιωμάτων. Το δώρο της μητρότητας δεν κάνει καμία μανούλα αγία και αλάνθαστη κι εμέίς πρέπει να κόψουμε τον ομφάλιο λώρο δίχως ενοχές και τύψεις. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε τουλάχιστον να γίνουμε εμείς καλύτερες μανούλες για τα δικά μας παιδιά.

      Διαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)