Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Ώρα 12 τη νύχτα




Το χαρτί, στο τραπέζι, το χέρι μου.
Περιμένω. Όπου νάναι, θ’ αρχίσουν να πέφτουν.,
Η ψυχή μου, δεν είναι παρά
ένα σπήλαιο σιωπής, που από πάνω του κρέμονται
 αμέτρητοι
φωτεινοί σταλαχτίτες. Πόσοι αιώνες χρειαστήκαν
για να γίνουν δεν ξέρω – είναι τα ποιήματα
που έχω να γράψω.
 Ξέρω πως όσα
είναι τα κύματα κι όσα τ’ αστέρια
είναι τα ποιήματα που έχω να γράψω.

Νικηφόρος Βρεττάκος

12 σχόλια:

  1. Δεν το αναλύω απλά το αισθάνομαι!!
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Βρεττάκος= μοναδικός κατά την ταπεινή μου γνώμη!
      καλημέρα κορίτσι!!!!!

      Διαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)