Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Μια στιγμή...μια σκέψη

Όλοι θέλουμε να έχουμε γύρω μας ανθρώπους που μας ενθαρρύνουν,μας επαινούν και μας στηρίζουν.Σκέψου,είσαι εσύ ένας τέτοιος "φίλος" για τους άλλους;

(από το ημερολόγιο συναισθηματικής νοημοσύνης)

Ευχές για μια όμορφη μέρα σε όλους!



11 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη σκέψη!
    Να΄σαι καλά κορίτσι μου!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και ενώ το ποθούμε διακαώς για εμάς, γινόμαστε τόσο μα τόσο φειδωλοί για τους άλλους...
    καλό μεσημέρι Άμυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε ναι ρε συ! Έχω βαρεθεί στη ζωή μου να πετυχαίνω άτομα να μου λένε ''αχ δεν έχω φίλους, όλοι με ζηλεύουνε"' και αυτά είναι τα ίδια τα άτομα που κάνουν τις ζωές των άλλων άνω κάτω.... Ας μιλήσουν λοιπόν οι φίλοι μας για μας αν είμαστε καλοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...καλά αυτό περί ζήλιας ούτε να το σχολιάσω δεν θέλω καθότι το βρίσκω άκυρο όσο δεν πάει...!
      όπως το πες....ας μιλήσουν οι φίλοι μας για μας...!

      Διαγραφή
  4. θα σου πω ενα πραγμα
    Και που ειμαι, τι καταλαβα; ποιος ειναι εκει για μενα οταν τον χρειαζομαι;
    σε φιλω
    καλησπερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κορίτσι...μην μετανιώνεις για ότι κι αν έδωσες....ήθελες να δώσεις και καλά έκανες...όσο για το ότι δεν πήρες όπως λες....ειλικρινά με στενοχωρεί πολύ...και εύχομαι σύντομα να βρεις έναν αληθινό φίλο δίπλα σου...
      καλησπέρα και την αγάπη μου

      Διαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)