Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Καλημέρα

στην κάθε μέρα της ζωής μας,που πάντα είναι ντυμένη με το φόρεμα της χαρμολύπης...!
Ευχές για μία εβδομάδα με περισσότερη χαρά...κι αν υπάρξουν και στιγμές λύπης...είμαι σίγουρη πως ακόμα κι αυτές κάτι έχουν να μας δώσουν... 

8 σχόλια:

  1. καλημέρα και καλη εβδομαδα να εχεις καλη μου Αμυ!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα όλη μέρα Εκφρασούλα μου!!
    μια πολύ όμορφη εβδομάδα σου εύχομαι!

    φιλί γλυκό:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα Αμυ μου, απο το στομα σου και στου θεου το αυτι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλή εβδομάδα καλό μου, με αφουγκράσματα στις σιωπές αλλά και στις κραυγές τις ψυχής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να είσαι καλά Βίκυ μου καλή εβδομάδα και σε 'σένα εύχομαι!
      και τα είπες πολύ ωραία!!!

      Διαγραφή
  5. Κάπως έτσι με βρίσκει και μένα η καινούρια εβδομάδα,με μια μικρή κατήφεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη πως θα 'ανέβεις' σύντομα γιατί ξέρεις από ανήφορους Ανδρομέδα μου!

      Διαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)