Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Φυσάει στην Ψυχή!

από μέρες με τριγυρίζει η φωνή του Σωκράτη...
καλησπέρα ή καλημέρα γιατί είναι περίεργη ώρα ακόμη,
και καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνετε...
μην ξεχνάτε να ακούτε την Ψυχή σας...εκείνη ξέρει καλύτερα από τον καθένα!

10 σχόλια:

  1. καλημερα Αμυ μου!
    μ αρεσει η προτροπη σου να μη μη ξεχναμε να ακουμε την ψυχη μας!
    συμφωνω απολυτα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πάντα Εκφρασούλα μου γλυκιά,εκείνη ξέρει καλύτερα από το μυαλό μας το καλό της:)
      φιλιά πολλά καλημεροσπέρα:))

      Διαγραφή
  2. άκρως σημαντικό. ν' ακούμε την ψυχή μας, χαρά μου, ναι. όμως, να έχουμε τη διάθεση, να βρίσκουμε το χρόνο ν' αφουγκραζόμαστε και τις ψυχές των άλλων...
    σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαφέστατα Βίκυ μου,όχι μονό εμάς αλλά και ότι περιστρέφεται δίπλα και γύρω από αυτήν...
      καλησπέρα & φιλί:)

      Διαγραφή
  3. Καλημεροσπέρα λοιπόν χαχαχα :)))
    Με ευνο'ι'κό αέρα στα πανιά της ψυχης!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λατρεύω!
    "Κολλάει" και ένας Αλκίνοος Ιωαννίδης όμως τώρα, ε??!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άνετα!!!!!
      επιφυλάσσομαι και εννοείται με αφιέρωση Συριανάκι μου!!!!
      φιλιά πολλάαααααα:))

      Διαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)