Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Η σοφία της αποτυχίας

Πίσω από κάθε αποτυχημένη προσπάθεια και κάθε ήττα βρίσκεται το γέλιο της σοφίας, αν μπορείς να το ακούσεις. 

 Carl Sandburg

Ησύχασε λοιπόν,απολαμβάνοντας τον απογευματινό καφέ σου και προσπάθησε να αφουγκραστείς αυτό το τόσο πολύτιμο γέλιο..!
Και μην ξεχνάς κάποιος εκεί ψηλά σε αγαπάει πάντα...χαμογέλα λοιπόν!


Όμορφο απόγευμα σε όλους...

12 σχόλια:

  1. καλό απόγευμα γλυκιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα γλυκιά μου Άμυ!!δεν πρέπει να το βάζουμε κάτω μετά απο μία αποτυχία..αυτό δείχνει αδυναμία!το θέμα είναι να επιταχύνουμε μετά..να γινόμαστε πεισματάρηδες..και πιό δυνατοι!το μουσικό κομμάτι λατρεμένο!!!φιλάκια και την αγάπη μου Αμυ μου!!Εξαιρετικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καλή μου Καίτη!Έτσι ακριβώς!Πρέπει να ανακτούμε δυνάμεις όσο πιο σύντομα γίνεται..γιατί όσο πιο γρήγορα τόσο καλύτερα..!
      Φιλάκια πολλά πολλά και την αγάπη μου πάντα!:)

      Διαγραφή
  3. Χαμογέλα λοιπόν :))
    Υπάρχει κάτι καλύτερο;
    Τα φιλιά μου ♥
    Καλό σου ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Αριστέα σου στέλνω ένα μεγάααλο χαμόγελο και την αγάπη μου!
      Όμορφο ξημέρωμα εύχομαι!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  4. Για ότι και να κάνουμε στην ζωή μας θέλει κόπο και προσπάθεια. Η αποτυχία είναι μέρος της ζωής μας.
    Καλό βράδυ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι είναι Ταξιδευτή...όλα βρίσκονται μέσα στην πορεία της ζωής μας..
      Καλό ξημέρωμα!:)

      Διαγραφή
  5. Οι αποτυχίες κάποτε είναι..έργα τέχνης, εκτός από έργα ζωής..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με βρίσκεις πολύ σύμφωνη σε αυτό Μαρίνα!
      καλώς ήρθες :)
      Όμορφο ξημέρωμα εύχομαι!

      Διαγραφή
  6. Η αποτυχία δεν είναι δεν είναι αδυναμία Αμυ μου , καθόμαστε λίγο οκλαδόν επάνω της και συνεχίζουμε !
    Ζεστό, τρυφερό και όμορφο ακροβατικό μπλογκ των σιωπών..
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ακριβώς καλή μου Νικόλ!
    Να είσαι καλά και καλώς ήρθες:))
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)