Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Περί Αυθορμητισμού


 Πιστεύω ακόμα πως ο άνθρωπος που είναι γεμάτος αγάπη,είναι αυθόρμητος.Το πράγμα που θα 'θελα να δω πιο πολύ από κάθε τι στον κόσμο είναι να ξαναβρείτε τον αρχικό σας αυθορμητισμό,τον αυθορμητισμό του παιδιού που έλεγε αυτό που σκεφτόταν κι αυτό που αισθανόταν και προσαρμοζόταν εύκολα σ' αυτό που ένιωθαν και σκέφτονταν οι άλλοι.Μας κυβερνάει τόσο πολύ αυτό που μας λένε οι άλλοι ότι πρέπει να είμαστε,που έχουμε ξεχάσει ποιοι είμαστε!

Λέο Μπουσκάλια ~ Να ζεις,ν' αγαπάς και να μαθαίνεις

                                                                              

                                                                                      

6 σχόλια:

  1. συμφωνω απολυτα μαζι σου ... εχουμε χασει τον εαυτο μας πια αναμεσα στο τι ειναι σωστο και τι λαθος. Μας νοιαζει τοσο πολυ η γνωμη του κοσμου που ξεχναμε πως ειναι να ζουμε οπως μας αρεσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δυστυχώς είναι μια μεγάλη αλήθεια αυτό Μαρία μου...αλλά πιστεύω πως προσπαθώντας μπορούμε να το αλλάξουμε,γιατί δεν υπάρχει ωραιότερο συναίσθημα από αυτό του είσαι ο εαυτός σου και να εκφράζεσαι όπως ακριβώς νιώθεις!
      Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  2. "Δεν υπάρχουν καλοί ή κακοί άνθρωποι.
    Υπάρχουν άνθρωποι που αγαπήθηκαν και άνθρωποι που δεν αγαπήθηκαν"
    Μαλβίνα Κάραλη... Πολλά φιλιά γλυκό μου πλάσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχει πολύ βάθος αυτό Πετροκόριτσο μου!
      φιλί γλυκό και την καλησπέρα μου:)

      Διαγραφή
  3. Εγώ μπερδεύομαι πολύ, ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω τη διαφορά ανάμεσα στον αυθορμητισμό και στον παρορμητισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμ...βασικά δεν γνωρίζω επακριβώς τι διαφορά ανάμεσα τους...απλά θα σου πω πως το αντιλαμβάνομαι εγώ...(ίσως να είμαι και λάθος).
      Ο αυθορμητισμός μου κάνει πιο αληθινός και πως να το πω...πηγάζει από την ψυχή και έχει να κάνει με το πως πραγματικά είμαστε..ο παρορμητισμός από την άλλη με παραπέμπει περισσότερο σε μια αντίδραση της διάθεσης που υπάρχει εκείνη τη στιγμή ...

      Διαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)