Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

Ακούω Βλέπω Συλλογίζομαι #3

 Αγαπημένη στήλη εμπνευσμένη από την Ελευθερία του Diary Of A Beauty Addict


Ακούω

τον αγαπημένο Sting στο ίσως ωραιότερο κομμάτι του κατά την γνώμη μου...

Βλέπω

ένα υπέροχο μήνυμα γραμμένο σε κάποιο τοίχο...

Συλλογίζομαι

 πόσο εύθραυστοι είμαστε;
η πρώτη μου φράση όταν ξεκίνησα να γράφω...
μια φράση που τελικά συλλογίζομαι πάντα σε κάποιες ιδιαίτερες ψυχο-στιγμές...


10 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το μήνυμα στον τοίχο!
    Όσο για το "εύθραυστοι", πολύ... άλλοτε το αφήνουμε να φανεί κι άλλοτε όχι.
    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Αμυ!!!!!
    Αν είμαστε τόσο εύθραυστοι όσο ένα λουλούδι...ας δίνουμε την αγάπη κ την φροντίδα στην ψυχούλα μας...όπως ακριβώς θα κάναμε με τα όμορφα τριαντάφυλλα που έχουμε κήπου μας!!!!
    Να έχεις ένα πανέμορφο απόγευμα :)))
    K.F.B.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. K.F.B. δεν έχω άλλη επιλογή,παρά να συμφωνήσω και να σου πω ένα μεγάλο μπράβο για την ομορφιά που έγραψες!!!!
      καλησπέρα:))))

      Διαγραφή
  3. Εύθραυστοι πολύ... και πιο εύθραυστοι συνήθως όλοι εμείς που μοιάζουμε σκληροί σαν το ατσάλι... αλλά από μέσα μαλακοί σαν την καρδιά ενός μαρουλιού...
    Την καλησπέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λατρεύω τον τρόπο που συνδέεις κάθε φορά τις 3 αυτές κατηγορίες!
    Απλά, υποκλίνομαι και στα τρία μέρη της ανάρτησης!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συριανάκι μου χαίρομαι που το απολαμβάνεις!!!
      Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!
      Φιλί γλυκό:)))

      Διαγραφή
  5. καλημερα και καλη εβδομαδα!
    υπεροχο ποστ!! ακρως αισθαντικο!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)