Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Ακούω Βλέπω Συλλογίζομαι #1


Με τη σειρά μου θέλησα να υιοθετήσω και εγώ,την πολύ όμορφη και ιδιαίτερη κατά την γνώμη μου στήλη της Ελευθερίας από το Diary Of A Beauty Addict .
Ουσιαστικά πρόκειται για ένα 'δέσιμο' μεταξύ μουσικής,εικόνας και μαζί κάποιο απόσπασμα που μας εκφράζει...

Ας το δούμε αναλυτικότερα και όπως ακριβώς το σκέφτηκε η Ελευθερία
  • ακούω = μουσική δηλαδή ένα τραγούδι που μου άρεσε πολύ τον μήνα που μας πέρασε.
  • βλέπω = φωτογραφία δηλαδή μια φωτογραφία  με κάτι που μου άρεσε με οποιοδήποτε θέμα, τοπίο, αντικείμενο, προϊόντα ομορφιάς κτλ, ακόμα και μια φωτογραφία που βρήκα στο διαδίκτυο.
  • συλλογίζομαι= αποσπάσματα βιβλίων δηλαδή κάποιο γνωμικό που μου άρεσε καθώς και μερικές γραμμές από κάποιο βιβλίο που τις βρήκα ενδιαφέρουσες. 
Ας κάνω λοιπόν και εγώ την αρχή εδώ...

Ακούω

τον αγαπημένο και κατά τη γνώμη μου μεγάλο ποιητή της εποχής μας Γιάννη Αγγελάκα...


Βλέπω

μια εικόνα που βρήκα στο διαδίκτυο και πιστεύω πως πέρα από το ότι ταιριάζει με το παραπάνω άκουσμα,μας δείχνει και τη σύνθεση της ζωής...
*χαρμολύπη*

Συλλογίζομαι

ένα αγαπημένο απόσπασμα που περιγράφει επακριβώς την έννοια της λέξης αυτής...

Όταν είσαι χαρούμενος, κοίταξε βαθιά μέσα στην καρδιά σου και θα δεις ότι μονάχα εκείνο που σου έχει δώσει λύπη είναι εκείνο που σου δίνει τη χαρά.
Όταν είσαι λυπημένος, κοίταξε ξανά μέσα στην καρδιά σου και θα δεις ότι πραγματικά κλαις για εκείνο που υπήρξε η χαρά σου. 
Τα δύο αυτά είναι αχώριστα. Έρχονται πάντα μαζί, κι όταν το ένα κάθεται μόνο του δίπλα σου στο τραπέζι, θυμήσου, ότι το άλλο κοιμάται στο κρεβάτι σου.

Χαλίλ Γκιμπράν

Τέλος να προσθέσω πως τα ιστολόγια που συμμετέχουν έως τώρα είναι τα εξής:


*Να ενημερώσω πως μπορεί να συμμετέχει όποιος άλλος θελήσει:)

24 σχόλια:

  1. Όμορφες στιγμές σκέψεις
    και ερεθίσματα!!!!

    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμάν, αυτός ο Γκιμπράν όλα σωστά τα έλεγε, απελπιστικά αληθινές διαπιστώσεις... Μου αρέσει και η φωτό, είναι αυτό που λέμε "πιο επίκαιρη απο ποτέ" Γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα! είδες ο 'άτιμος'?????
      πραγματικά δεν έχω βρει καλύτερη διαπίστωση περί χαρμολύπης από αυτήν...
      πολλά φιλάκια Πετροκοριτσάκι μου γλυκό:))

      Διαγραφή
  3. Χαιρομαι πολυ που σου αρεσε και το υιοθετησες και εσυ!
    Καλη αρχη σου ευχομαι!
    Πολυ ομορφο το συλλογιζομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να είσαι καλά Ελευθερία μου.Και εγώ χαίρομαι γι'αυτή σου την ιδέα και θέλω να σ'ευχαριστήσω που τη μοιράστηκες μαζί μας:)
    Όμορφο βράδυ εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και το "ακούω" σου και το "βλέπω" σου και το "συλλογίζομαι" που επέλεξες είναι ειλικρινά υπέροχα!!!
    Και μου άρεσε που τα συνέδεσες μεταξύ τους!!!
    Φιλάκιαααα!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Συριανάκι μου γλυκό!
      Σ'ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!
      Φιλάκια!όμορφο ξημέρωμα εύχομαι:)

      Διαγραφή
  6. Αγγελάκας υπέροχος... Στην αρχή, νόμιζα ότι το απόσπασμα ήταν του Osho... μετά είδα ότι ήταν του Γκιμπράν... το ασπάζομαι απόλυτα... άσχετα αν δεν μπορώ να το κάνω πάντα πράξη...
    Να έχεις μια όμορφη καληνύχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφος όλο ο συνδυασμός μάτια μου! Αλλά το συλλογίζομαι ανατριχιαστικά αληθινό!
    Μπράβο για το σύνολο που μας έδωσες!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστάκι μου πολύ σ'ευχαριστώ!!!!!
      Την αγάπη μου!
      Όμορφο ξημέρωμα:))
      φιλάκια πολλάαα!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφα. Ο Γιάννης σπουδαίος καλλιτέχνης και άνθρωπος. Το τραγούδι αυτό το έχω κάνει και γω βίντεο. Ο συγκεκριμένος δίσκος αριστούργημα. Ο αγαπημένος μου.
    Καληνύχτα,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου!Είδα το βίντεο σου και μου άρεσε πολύ!Είναι πολύ 'ζωντανό'...!!!Και εννοείται πως αμέσως γράφτηκα στο κανάλι σου..!
      Καλό ξημέρωμα να έχεις :)

      Διαγραφή
  9. Ο τέλειος συνδιασμός όλων και θαυμάσιες απαντήσεις.
    Εύχομαι καλό σ/κ
    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ταξιδευτή!
      Όμορφη μέρα εύχομαι και καλό Σαββατοκύριακο:))

      Διαγραφή
  10. καλη αρχη Αμυ μου!
    μου αρεσαν ολα πολυ!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όμορφες οι επιλογές σου! Τα λόγια του Γκιμπράν είναι φοβερά... γεμάτα αλήθεια.
    Καλό Σ/Κ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ψυχής εφορία ότι άκουσες, ότι είδες, ότι συλλογίστηκες!
    σ' ευχαριστώ για το μοίρασμα Άμυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εγώ σ'ευχαριστώ καλή μου Βίκυ!
    όμορφο βραδάκι εύχομαι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)