Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

πραγματικά απορώ...!!!

τι έλεγα στο προηγούμενο ποστ;
Υπομονή!!
Μετά από την ήρεμη πρωινή ανάρτηση λοιπόν...κάνω να μπω στο mail μου ..αλλά δεν...
Ο λογαριασμός σας παραβιάστηκε...!Τι να πω...δεν ξέρω ειλικρινά τι θέματα μπορεί να έχουν μερικοί και καταφεύγουν σε τόσο πραγματικά εξευτελιστικές κινήσεις...λες και θα βρεθεί κανένας θησαυρός στο mail μου!..όπως και να 'χει...υπομονή και όλα καλά!

*το άσμα είναι εξαιρετικά αφιερωμένο στο πρόσωπο που θέλησε να μάθει τόσο πολύ τα μυστικά του λογαριασμού μου!!!

10 σχόλια:

  1. Συμβαίνουν και αυτά τι να πεις....καλή σου μέρα και χρόνια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι δυστυχώς συμβαίνουν...γιατί μάλλον είναι δύσκολη σε πράξη η έννοια του σεβασμού...
      Χρόνια πολλά κι ευλογημένα Ωραιοζήλη μου!
      Την αγάπη μου:))

      Διαγραφή
  2. Είναι δυτυχώς τακτικό φαινόμενο. Να αλλάξεις τον κωδικό πρόσβασης, αλλά και να κλείσεις το computer σου για 3 λεπτά . Το πέρασα πέντε φορές το περιστατικό. Όταν δε σου ζητήσει διεύθυνση κατοικίας και τηλέφωνο να μη τα δώσεις, απλά κλεισε την εφαρμογή και μπές πάλι αργότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες σου Ταξιδευτή!
      Βασικά μου έγραψε ότι χρησιμοποιείται και από κάποιον άλλον...εννοείται πως δεν δίνω προσωπικές πληροφορίες..να είσαι καλά,σ'ευχαριστώ πολύ και πάλι! :)

      Διαγραφή
  3. Δυστυχώς, πολλοί κυκλοφορούν εκεί έξω που ψάχνουν τη ζωή μέσω από τις ζωές άλλων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ανατριχιαστικό. Που φτάσαμε γαμώτο... Δε σου κρύβω πως φοβάμαι αυτόν τον κόσμο τον ύπουλο που μας κατασκοπεύει... Πολλά γλυκά φιλιά Άμυ μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eντελώς Πετροκόριτσο μου..και 'γω πραγματικά φοβάμαι με την κατάντια μας...!
      Πολλά φιλάκια φίλη μου και μια όμορφη εβδομάδα σου εύχομαι:)

      Διαγραφή
  5. Απαπαπα! Δεν θα ήθελα να το νιώσω αν και τελευταία διαπιστώνω ότι πολλές φορές χάνεται η ασφαλής σύνδεση και αναγκάζομαι να το ανοιγοκλείνω!
    Η στάση σου με εντυπωσίασε!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειλικρινά είναι πολύ περίεργο συναίσθημα...δεν σου κρύβω ότι αργότερα θύμωσα κάπως...όχι από κακία....αλλά με ένα αίσθημα απορίας..και λύπης για την κατάντια μας...αυτό...
    αλλά τι να κάνεις...δυστυχώς υπάρχουν και αυτά...οκ προχωράμε...!ελπίζω τουλάχιστον να καταφέρω να ξεμπλοκάρω τον λογαριασμό μου και όλα καλά!!!
    Φιλάκια πολλά Αριστέα μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)