Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Ένα παιδί...

"κρύβω μέσα μου ένα παιδί...
που θα 'θελε να φτιάξει τη ζωή
στα μέτρα της καρδιάς του..."

Τόλης Νικηφόρου από τη συλλογή "Τα Αναρχικά "

Πολύ πολύ αγαπημένο ποίημα,σε μία ελάχιστη προσπάθεια μου να του δώσω εικόνα πριν από περίπου ένα χρόνο...

2 σχόλια:

  1. Εντάξει, έχεις κάνει καταπληκτική δουλειά, αν και δεν είχα καμιά αμφιβολία!! Πολλά φιλιά γλυκιά μου Άμυ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκό μου Πετροκόριτσο!!!!
      Αν και αν το έκανα σήμερα θα ''εψαχνα'' πιο πολύ τις εικόνες...αλλά δεν έχει σημασία πια...το αγαπώ όπως και να 'χει...:)
      Την αγάπη μου :))

      Διαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)