Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Αν τ'αγαπάς ξανάρχονται...

Βρέχει χιονίζει τα μάρμαρα 
ποτίζει κι η γάτα μαγειρεύει
 κι ο ποντικός χορεύει!!!

αυτό το τραγουδάκι ήρθε στη θύμηση μου με τη σημερινή βροχή και μετά από μία κουβέντα που είχα εχθές με ένα φίλο για ένα πολύ όμορφο παραμύθι που μου έστειλε...το οποίο έχει σαν θέμα την υπέροχη και στενή σχέση αγάπης μεταξύ γιαγιάς και εγγονού...!
ίσως αναρωτηθείτε πως συνδέεται το τραγουδάκι με όλο αυτό...θα σας πω λοιπόν πως είναι σχετικό και μάλιστα πολύ καθότι ήταν ένα από τα τραγούδια που μου έλεγε η αγαπημένη μου γιαγιά όταν ήμουν και εγώ παιδάκι...
Το πανέμορφο κατά τη γνώμη που παραμύθι μπορείτε είτε να το ακούσετε σε αφήγηση(το προτείνω) είτε να το ξεφυλλίσετε πατώντας
Θα ήθελα να αφιερώσω αυτή την ανάρτηση στην αγαπημένη μου γιαγιά,με την ελπίδα πάντα μέσα μου πως κάποτε να ξανάρθει...καθώς επίσης και σε όσους από εσάς αγαπήσατε πολύ τη ζεστή αγκαλιά της δικής γιαγιάς.... 
Τέλος θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Θωμά που το μοιράστηκε μαζί μου.
Ένα όμορφο παραμυθένιο απόγευμα σε όλους!



14 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο
    Σ ευχαριστούμε πολύ
    Καλό σου απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ τι γλυκια αφιερωση!
    και εγω λατρευω την γιαγια μου!
    σου στελνω αγκαλιτσα φιλη μου!
    να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να δώσεις μια αγκαλίτσα στη γιαγιά σου από μένα Κικίτσα μου!!!!
      φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Πόσο όμορφο...Και εγω λατρεύω την γιαγιά μου.. ειναι η μόνη που μου έχει απομείνει και είναι σε ηλικια που ..τελοσπαντων..... Οσο έχω μέσα στο μυαλό μου ότι καπια στιγμη θα φύγει, τόσο πιο πολύ με στεναχωρεί. Είναι ο μόνος άνθρωπος στην ζωη μου που στάθηκε ακόμα και σε λάθος επιλογές και δεν μου αρνήθηκε ποτε τίποτα.. Παντα ηταν και είναι εκει..Μέχρι το τέλος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που έχεις μια τόσο καλή γλυκιά και γεμάτη αγάπη γιαγιά Μαράκι μου!Μια αγκαλιά και ένα γλυκό φιλί στη γιαγιά από μενα!!!!

      Διαγραφή
  4. Πωπω!!! Με συγκίνησαν τα λόγια σου και το παραμύθι με... αποτελείωσε...
    Με το ζόρι βλέπω την οθόνη...
    Αγκαλίτσα και φιλάκι γλυκό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συριανάκι μου ευαισθητούλι και 'συ!!!!!
      φιλί και αγκαλίτσα και από εδώ:)

      Διαγραφή
  5. Η γλυκίτατη γιαγιά σου θα κατοικεί για πάντα μέσα στην καρδιά σου...ένα όμορφο κ φωτεινό μέρος γεμάτο αγάπη!!!
    Εύχομαι να είσαι γερή να την φιλοξενείς μέσα σε αυτή τη ζεστή φωλίτσα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξέρεις κάτι, Άμυ; Το πρόσφατο "ταξίδι" της Γιαγιάς μου ήταν κι αυτό σαν τη ζωή της...διδακτικό. Σαν να μου 'ρχεται η φωνή της στ' αυτιά μου, σαν να την βλέπω, αυτή που σαν μάνα μας μεγάλωσε, που τόσα παραμύθια της ήταν συντροφιά για τα απογεύματα ή τα βράδια μας!
    Άφησε κληρονομιά η Γιαγιούλα κι ας, κάποιο διάστημα πριν φύγει, ήταν σαν "σε καιρούς αλλοτινούς ο νους της ν' αρμενίζει". Αυτή είναι "να κάνουμε τον κόσμο παραμύθι" ( http://www.youtube.com/watch?v=o74SsgVCVso )!

    ΥΓ Να τιμάτε τους ηλικιωμένους, είτε είναι κοντά σας, είτε την μνήμη τους!

    ΥΓ 2 Κι εγώ σ' ευχαριστώ, αφού το ωραίο το κάνεις ομορφότερο, κοπελιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θωμά...νιώθω λες και διαβάζω εμένα γράφοντας για τη δική μου γιαγιά....η οποία έφυγε πρόσφατα και έτσι..."χαμένη" σε ένα κόσμο δικό της....
      και πάλι ευχαριστώ!
      καλημέρα και έναν υπέροχο μήνα σου εύχομαι γεμάτο όμορφα παραμύθια ψυχής!:)

      YΓ. Venceremos!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)