Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Παραμυθένια στιγμή παρέα με την δροσοσταλίδα

Πάντα όταν ανεβάζω κείμενα φίλων η χαρά μου είναι απερίγραπτη!
Ειδικά όταν πρόκειται για τις ιστορίες του Αντώνη είμαι διπλά χαρούμενη,γιατί είχα την ευλογία να τον συναντήσω μέσα στην πορεία της ζωής μου και κατέχει πλέον μία σημαντική θέση στην ψυχή μου....κατατάσσεται όπως έχω ξαναπεί στους ανθρώπους Ψυχής...!
Η δροσοσταλίδα είναι μία υπέροχη ιστορία για μικρούς και μεγάλους και κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Ίκαρος.
Μπορείτε να την απολαύσετε και ξεφυλλίζοντας την ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο ή ακόμη πιο 'ζωντανά' παρακολουθώντας το βίντεο!

 δροσοσταλίδα περιπλανιέται στα σύννεφα, στα ποτάμια, στις λίμνες, στα λουλούδια, ψάχνοντας απάντηση στο ερώτημά της: Μήπως ξέρεις το όνομά μου;Μια τρυφερή ιστορία για μικρά και μεγάλα παιδιά."

Κείμενο:Αντώνης Δημητρακόπουλος
Εικονογράφηση: Έρση Σπαθοπούλου
Εκδόσεις Ίκαρος~2012

Μπορείτε να την ξεφυλλίσετε εδώ

4 σχόλια:

  1. Τρελαίνομαι για παιδικά βιβλία.
    Ξεχειλίζουν αθωότητα και η εικονογράφηση είναι πάντα πολύ προσεγμένη και σε μεταφέρει στον κόσμο των παιδιών. Πολλά γλυκά φιλιά Άμυ μου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ πολύ Πετροκόριτσο μου!
      Προσφέρουν ένα όμορφο ταξίδι στον παιδικό κόσμο της ψυχής μας...που δυστυχώς πολύ συχνά τον ξεχνάμε...
      Πολλά φιλάκια!
      Την αγάπη μου :)

      Διαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)