Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Καλό Σαββατοκύριακο

γεμάτο από όμορφα ταξίδια Ψυχής και Ζωής!

Η ζωή είναι μια δυναμική διαδικασία.
Καλωσορίζει όποιον ανταποκρίνεται στην πρόσκληση να γίνει ένα δραστήριο μέλος της.Αυτό που αποκαλούμε μυστικό της ευτυχίας,παύει να είναι μυστικό,εφόσον αποφασίζουμε να ζήσουμε τη ζωή.

Λέο Μπουσκάλια ~ Λεωφορείο 9 για τον Παράδεισο

*και καλό δρόμο σε όσους από μας ταξιδεύουμε σήμερα!!!:))

10 σχόλια:

  1. Άλλη από 'δω! Τί έγινε, κορίτσια? Από τη μια εσύ, από την άλλη η Πέτρα, χάσαμε τις μέρες!!!
    ;-)
    Τί όμορφο κομμάτι! Πολύ μου αρέσει!!!
    Να περάσεις όμορφα, εκεί που ταξιδεύεις!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συριανάκι μου πλήρης συγχρονισμός αποσυντονισμού με το Πετροκόριτσο!χαχαχαχαχχα!!!
      Φιλάκια πολλλάααααα
      καλόβραδο:))

      Διαγραφή
  2. ooo τι ωραιο κομματι, καλο ταξιδι.. που πας;
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε δρόμους ψυχής κορίτσι:)
      να 'σαι καλά,όμορφο βράδυ εύχομαι!
      φιλί!

      Διαγραφή
  3. Καλοτάξιδη και χαρούμενη
    Πανέμορφος ο Μαραβέγιας!!

    φιλάκι που σε αγαπά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Ελένη μου!
      Φιλί γλυκό και όμορφο βραδάκι εύχομαι:)

      Διαγραφή
  4. Λατρεύω τον Μπουσκάλια!
    Καλά να περάσεις χαρά μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και 'γω Αριστάκι μου καλό πολύυυυ!
      φιλάκια πολλά πολλά μάτια μου!
      καλό Σαββατόβραδο εύχομαι:)

      Διαγραφή
  5. Γλυκύτατη ανάρτηση Άμυ μου..την είδα την εκπομπή αυτ΄'η το περασμένο Σάββατο του Παπαδόπουλου!μάγεψε ο Κωστής Μαραβέγιας..για τον Μπουσκάλια τι να πω..πρέπει να σου γράφω ώρες ολόκληρες..να περνάς καλά κοιτσάκι μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να είσαι καλά γλυκύτατη μου Καίτη!και 'συ εύχομαι να περνάς όσο πιο όμορφα γίνεται:))

      Διαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)