Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Ακούω Βλέπω Συλλογίζομαι #4

 Αγαπημένη στήλη εμπνευσμένη από την Ελευθερία του Diary Of A Beauty Addict


Ακούω

τον λατρεμένο μου Νικόλα...

Βλέπω

ένα γκράφιτι που φωνάζει Αγάπη


Συλλογίζομαι

 στίχους από το ίδιο το τραγούδι

"...δεν ξέρει ο κόσμος να ζει,κατέβα να πάμε πεζοί
εκεί που καθένας ζητά να βρει μονοπάτι ξανά..."


16 σχόλια:

  1. όμορφο κομμάτι, θα αναρωτηθώ , ποιο μονοπάτι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό που θα κάνει την ψυχή να νιώθει ήρεμη και γεμάτη..λέω εγώ...και πολλά άλλα όμορφα...

      Διαγραφή
    2. καλησπέρα είπα;δεν είπα...καλησπέρα Σειρηνούλα...

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Άμυ μου! Μακάρι να το βρούμε αυτό το μονοπάτι και σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαιρετώ σας δεσποινίς. Εγώ σκάλωσα με το secrete garden από το playlist. Ήταν ο σημαντικότερος λόγος για να κολλήσω με τη eurovision και να περιμένω κάθε χρόνο να βγει το κέλτικο της διοργάνωσης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ πολύ ωραίο!!!!!
    Μπράβο Αμυ μου :))))
    K.F.B.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφοι οι στίχοι... χαίρομαι που θέλησες να μοιραστείς μαζί μας κάτι τόσο αληθινό όσο η αγάπη...
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά πολλά Αριστάκι μου:)
      την καλησπέρα μου και τη δική μου αγάπη φυσικά:)

      Διαγραφή
  6. κοριτσι σε εχω προσκαλεσει και σε παιχνιδακι αν θελεις να συμμετασχεις θα χαρω πολυ! δες εδω http://sirengirl-elenaki.blogspot.gr/2014/02/blog-post_22.html
    την καλημερα μου και τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ Σειρηνούλα μου:)
      θα πρέπει να στρωθώ να τα κάνω γιατί έχω άλλα 3 σε αναμονή!

      Διαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)