Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Μην ξεχνάς

πως τίποτε δεν είναι δεδομένο...!!!


Βγες στον ήλιο,περπάτησε,μύρισε τη μέρα,κοίταξε τα ματιά ενός μικρού παιδιού που περνάει από δίπλα σου και άσε να ποτίσουν την ψυχή σου με αγάπη!
Στρέψε το κεφάλι σου ψηλά και πες ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς στην πηγή της Ζωής για όσα έχεις...!!!

12 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Σεβάχ μου νομίζω πως σήμερα έχω την ίδια διάθεση με του φίλου σου :))
      Την καλησπέρα μου:)

      Διαγραφή
  2. Εδώ και μήνες νοιώθω πως έχω γεράσει απότομα... σα να είναι βαριά τα χρόνια που πέρασαν και σκύβω από το βάρος τους αλλά ... ...
    μαζί σου... όπως το λες... Ευχαριστώ....

    Καλησπέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Λεβίνα και ΄γω το ίδιο συναίσθημα νιώθω πάρα πολλές φορές....αλλά ευτυχώς υπάρχουν πάντα και οι στιγμές εσωτερικής ανάτασης...ένα σκύψιμο στην ψυχή,ένα βλέμμα γύρω μας και ένα ψηλά....και τσουπ...φωτίζεται η ψυχή!
      εγώ σ'ευχαριστώ!
      καλησπέρα με γλυκό φιλί!

      Διαγραφή
  3. Που να το πω και ποιος να με ακουσει;
    γλυκο φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν ρωτάς εμένα θα σου πω πως σίγουρα υπάρχει κάποιος που θέλει να σε ακούσει κάθε στιγμή....αρκεί να το θέλεις και συ....
      αν πάλι δεν σου κάνει η απάντηση μου...ψάξε μέσα στην ψυχή σου και είμαι σίγουρη ότι θα βρεις κάτι :)
      όμορφο μεσημέρι εύχομαι κορίτσι!
      φιλί:)

      Διαγραφή
  4. συμφωνώ με κάθε σου λέξη κοριτσάρα μου!
    και πως το λένε εκείνο το σοφό; σημασία δεν έχει το πόσες φορές θα πέσεις, αλλά το πόσες θα σηκωθείς...
    σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλή μου Βίκυ από αυτό που διάβασα πριν λίγες στο μπλογκ σου,είμαι σίγουρη πως εσύ καταλαβαίνεις και νιώθεις πολύ καλά όλο αυτό το υπέροχο συναίσθημα ευγνωμοσύνης!!!
    ...δεν ξέρω τι είχε συμβεί...αλλά αυτό που κατάλαβα είναι τώρα είσαι καλά και χαίρομαι διπλά γι'αυτό...πρώτον χαίρομαι για 'σένα και τα κατ'επέκταση για τους κοντινούς σου ανθρώπους..και δεύτερον γιατί έχω κι εγώ τη χαρά να επικοινωνώ μαζί σου!
    φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ σωστό!Πρέπει να καταλάβουμε ότι μαχόμαστε και μοχθούμε για τ' αυτονόητα.Πιο δύσκολο όμως είναι να διαπιστώνουμε αυτό πολύ αργότερα... ακροβατώντας!Χαίρομαι πολύ που γνώρισα έναν υπέροχο χώρο!Να 'σαι πάντα καλά!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Νίκο μου και καλώς ήρθες:)
      καλό απόγευμα σου εύχομαι:))

      Διαγραφή
  7. Στα μικρά πράγματα που πολλές φορές
    υποτιμούμε και δεν υπολογίζουμε
    βρίσκεται η ευτυχία...και δόξα σ' αυτόν
    που την άγγιξε!!!

    καλό βραδάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)