Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

Μετρώντας χτύπους Ψυχής

Χτες και προχτές, όλη νύχτα, πασκίζαμε να μετρήσουμε τ’ άστρα.
 Και τ’ άστρα είναι τόσα, όση κι η καρδιά μας, κι η καρδιά μας είναι
πιο πολύ απ’ τ’ άστρα.

Αύριο θα στείλουμε τις μυγδαλιές περίπατο στο ακροθαλάσσι να πλύνουνε τα πρόσωπα τους απ’ τη σκόνη της λύπης μας. Και το βράδυ που θα γυρίσουν χαρούμενες, θα μας φέρουν τα πρώτα μας λόγια πλυμένα στη θάλασσα, κι εμείς θα κλαίμε στο ανοιχτό παράθυρο απ’ τη χαρά μας που μπορούμε να κλαίμε.

Απόψε κοιμηθήκαμε στην ποδιά της Άνοιξης, ακουμπώντας το
κεφάλι στην καρδιά της.
 Ακούγαμε στον ύπνο μας τις ανάσες των πουλιών και την καρδιά μας.


Γιάννης Ρίτσος ~ Όνειρο καλοκαιρινού μεσημεριού

8 σχόλια:

  1. Και κάπως έτσι η Άμυ αγάπησε τις μυγδαλιές και την ποίηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένος τα μέγιστα ποιητής
    Κάποτε είχα την τύχη να τον συναντήσω
    από κοντά....

    φιλί πρωινό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά τυχερή Ελένη μου!!!
      Την καλημέρα μου και τις ευχές μου για ένα όμορφο σ/κ.

      φιλάκι χαμογελαστό

      Διαγραφή
  3. Ίσως μέσα στην ησυχία του ύπνου καταφέρουμε να ακούσουμε ξανά την ανάσα των πουλιών και της καρδιάς μας!
    Πολύ όμορφο....
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχή μου για όλους μας!
      Καλημέρα Ωραιοζήλη μου και καλή Κυριακή:))

      Διαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)