Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

Για τον Άνθρωπο

"Κάθε άνθρωπο
να τον κοιτάς
απ'την αφετηρία του.
Μόνον έτσι
θα εκτιμήσεις
το πού ήταν
και το πού έφτασε.

Κάθε άνθρωπο
να τον μετράς
απ΄τα παπούτσια που φοράει.
Μόνον έτσι
θα καταλάβεις
το πώς περπάτησε
και με τι.

Κάθε άνθρωπο
να τον κοιτάς και
να τον μετράς
χωρίς όμως
να τον παραβλέπεις
ή να τον υπολογίζεις
ως οιαδήποτε
ύλη.

Είναι απ'όλα
αέρας
ο άνθρωπος."


Μαρία Λυδία Κυριακίδου

10 σχόλια:

  1. Δεν έτυχε να ξαναδιαβάσω αυτό το ποίημα και μου άρεσε πολύ, Άμυ μου!
    Σε ευχαριστώ που μου το γνώρισες!
    Φιλάκια και καλό υπόλοιπο Κυριακής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Παλόμα μου:)
      Θα ακολουθήσουν και άλλα της συγκεκριμένης φίλης εν καιρώ.

      Φιλάκια,όμορφο ξημέρωμα να έχεις:)

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ χάρηκα που το διάβασα Άμυ μου! καταπληκτικό!! αγγίζει τις ψυχές !! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μ άρεσε πολύ για την αλήθεια του και το ταξίδεψα στο google+
    Καλή σου εβδομάδα,Αμυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το απόλαυσες Χαρά!
      Καλή εβδομάδα και σε 'σένα εύχομαι με χαμόγελα:))))

      Διαγραφή
  4. Απο το ταξιδι της χαρας εφτασε και σε μενα .. μου άρεσε το ποιημα της Κυριακίδου..εχει πολύ νοημα μέσα του.. Αμυ μου να έχεις μια ομορφη εφδομαδα.. φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Σμαραγδένια μου!!
      Καλό υπόλοιπο εβδομάδας και σε 'σένα εύχομαι!
      Πολλά φιλιά:))

      Διαγραφή
  5. Ποσο συμφωνω..
    Μακαρι να το καναμε πιο συχνα αυτο..
    Αλλα δυστυχως εχουμε μαθει να κοιταμε πρωτα την τσεπη του καθε ανθρωπου και μετα τα υπολοιπα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mακάρι να κοιτάμε πάντα πρώτα και μόνο την ψυχή Μαράκι μου....
      Φιλάκια

      Διαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)