Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

"Μαγικό" Σύννεφο!

Δεν υπάρχει καμία επεξεργασία στη φωτογραφία που βλέπετε απλώς ο Ολλανδός καλλιτέχνης Berndnaut Smilde έχει εφεύρει μια μέθοδο με την οποία καταφέρνει να σχηματίσει ένα μικρό σύννεφο στη μέση του δωματίου.


Το σύννεφο δεν διαρκεί περισσότερο από λίγα δευτερόλεπτα πριν διαλυθεί, ωστόσο δημιουργεί μια απόκοσμη ατμόσφαιρα αλλά και ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα.



Για να παραχθεί κάτι τόσο υπέροχο, αν και φευγαλέο, ο Smilde κάνει έναν προσεκτικό σχεδιασμό εκ των προτέρων. Ο φωτισμός και η θερμοκρασία θα πρέπει να ελέγχονται επακριβώς προκειμένου να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες για να πάρει το σύννεφο τη μορφή του.

Όταν οι συνθήκες είναι σωστές ο Smilde χρησιμοποιεί μια μηχανή ομίχλης και ψεκάζει ελαφρά το δωμάτιο. Στη συνέχεια, σαν από το πουθενά εμφανίζεται το σύννεφο. Μαγεία!


πληροφορίες πηγής:http://perierga.gr/

12 σχόλια:

  1. Τι αλλο θα κανουμε πια
    για να μη βγαινουμε στη φυση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ούτε καν θα ΄θελα να το δω από αυτήν την πλευρά....τραγικότατο....

      φιλακι

      Διαγραφή
  2. καλησπέρα και καλή εβδομάδα "συννεφούλα"..

    να "ταξιδεύεις".. να κοιτάς ουρανό.. να μη "χάνεσαι"..

    να χαμογελάς - όλα θα γίνουν..

    τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συννεφούλα?χα!μου άρεσε αυτό:)
      καλησπέρα Ιω μου,καλή εβδομάδα και σε σένα εύχομαι!
      πολλά φιλιά:))

      Διαγραφή
  3. Ωραια εφευρεση :p
    Χαριτωεμνο το συννεφακι αλλα εγω προτιμω τα φυσικα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαγικός ο καλλιτέχνης.. πραγματικός δημιουργός!
    Σ' ευχαριστώ που μου τον γνώρισες.
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)