Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

Γιαγιά μου Σ'αγαπώ!

Ευλογία Θεού η ύπαρξη και ο ρόλος της γιαγιάς στη ζωή μας...
πολλές οι φορές που σε πονά πιότερο κι από την ίδια σου τη μάνα...
γιατί απλά...σε νιώθει σπλάχνο της κι ας μη σε γέννησε....
η αγάπη της καθάρια σαν τα νερά της πιο γαλάζιας θάλασσας
η αγκαλιά της άγκυρα σαν το πιο ασφαλές λιμάνι
το φιλί της συμ-πονετικό σαν αυτό το πρώτο της μάνας

με όλη την αγάπη που έχω μέσα μου θα ήθελα να αφιερώσω αυτή την ανάρτηση πρωτίστως στη δική μου πολυαγαπημένη γιαγιά και έπειτα στην κάθε μια δική σας.
μην ξεχνάμε όσο ακόμη τις έχουμε να τις αγκαλιάζουμε όσο πιο συχνά μπορούμε και να τις λέμε το πόσο πολύτιμη είναι η παρουσία τους στη ζωή μας...
δε νομίζω πως θέλουν και τίποτε περισσότερο για να είναι ευτυχισμένες!



14 σχόλια:

  1. Τυχερούλα μου να την χαίρεσαι , να την προσέχεις γιατί κάποιοι άλλοι δεν γνώρισαν γιαγιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό σκέφτομαι πολλές φορές Νικόλ μου και δοξάζω Τον Θεό που υπάρχει στη ζωή μου:))

      Διαγραφή
  2. Σήμερα ήταν το μνημόσυνο της γιαγιάς μου....κοίτα να δεις κάτι συμπτώσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι γλυκο.
    Ετσι ακριβως νιωθω και εγω για την μια γιαγια που μου εμεινε.,
    Εχω περασει ολα μου τα καλοκαιρια μαζι της και εχουμε ενα ιδιαιτερο δεσιμο..
    Ξερω πως ειναι μεγαλη πια και δεν της εχει μεινει πολυς χρονος ζωης αλλα κανω τα παντα να την κρατησω χαρουμενη
    Καλημερα γλυκο μου κοριτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που την έχεις κοντά σου Μαράκι μου!
      Να της δώσεις ένα φιλί και από μένα ναι??
      Σε φιλώ πολύ!

      Διαγραφή
  4. αχ αγαπω ολες τις γιαγιαδες του κοσμοΥ!
    καλημερα γλυκια μοιυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με συγκίνησες πολύ, πάρα πολύ...Είχα την ευλογία να τις ζήσω και τις δυο μου γιαγιάδες και ειλικρινά ήταν θυσαυροί αγάπης και γνώσης ζωής..Πρόσφατα, πολύ πρόσφατα, τα κορίτσια μου είχαν την απώλεια και παππού και γιαγιάς που τους υπεραγαπούσαν και ειλικρινά το μόνο που τις παρηγορεί είναι ότι τους έδειχναν όλη την αγάπη τους..Να΄σαι καλά και πάντα να μιλάς με αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι και για σένα και τα κορίτσια σου Georgette μου!
      Εύχομαι να τους θυμάστε έτσι πάντα με αγάπη..
      Καλό ξημέρωμα καλή μου

      Διαγραφή
  6. Αχ αυτές οι γιαγιάδες είναι τόσο γλυκές....και σε κερδίζουν με την πρώτη ματιά :)))
    Καλό ξημέρωμα Άμυ μου....να χαίρεσαι την γιαγιάκα σου και να της λες πόσο πολύ την αγαπάς...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Ωραιοζήλη μου!
      Σ'ευχαριστώ πολύ φίλη μου,καλό ξημέρωμα και σε ΄σένα:))
      *της το λέω σχεδόν κάθε μέρα!!!!:)))))

      Διαγραφή
  7. Εισαι τυχερη που εχεις γιαγια
    Καλημερα Αμυ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)