Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Ψυχής Ταξίδια

Μην ξεχνάς να ακολουθείς το κύμα που ξεκινά από την ψυχή σου και καταλήγει πάλι εκεί...!
γιατί στ'αλήθεια ποια άλλη ψυχή πέρα από τη δική σου μπορεί να γνωρίζει καλύτερα τι είναι αυτό που μπορεί να την δροσίσει και να τη γαληνέψει;


Καλημέρα όλη μέρα με την ευχή να ταξιδεύουμε την ψυχή μας στις θάλασσες των επιθυμιών μας και να ρίχνουμε άγκυρα στα πιο όμορφα λιμάνια...!!!!!!!!!!


8 σχόλια:

  1. Καλημέρα Άμυ μου
    Τα κλειδιά της ψυχής
    τα κρατάμε εμείς!!!

    φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μόλις ακούσω τη λέξη ταξίδι.. πετάω τη σκούφια μου..:))
    είτε κυριολεκτικά.. ταξιδάκι αναψυχής.. είτε μεταφορικά..ταξιδάκι ψυχής..
    και εδώ μέσα.. πάντα ταξιδεύω:))
    σ'ευχαριστούμε Ψυχούλα:)


    σου εύχομαι άπειρους ταξιδεμούς.. να μας τους μεταφέρεις...
    πολλά γλυκά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα και καλό σαββατοκύριακο ταξιδιάρικη φίλη μου :))))

      πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  3. Όμορφη η ευχή σου....καλό μεσημέρι Άμυ μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα "καλυτερα" λιμανια
    ειναι αυτα που δεχονται
    τα μανιασμενα κυματα
    του χειμωνα(μου).
    Καρτερικα ΑΚΟΥΝ.

    καλημερακρινοκαιψυχουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγριολουλουδένια μου...μαζί σου σε κάθε λέξη που έγραψες...!!!!
      αγαπώ ιδιαίτερα τα σχόλια σου στο έχω πει;

      καλημεροφιλακιαγαπης

      Διαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)