Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

Για ποιον χτυπά η καμπάνα;


«Κανένας άνθρωπος δεν είναι νησί, ακέριος μοναχός του. 
Κάθε άνθρωπος είναι ένα κομμάτι ηπείρου,
 ένα μέρος στεριάς.
 Αν η θάλασσα ξεπλύνει ένα σβόλο χώμα,
 η Ευρώπη γίνεται μικρότερη.
 Όπως κι αν ξεπλύνει ένα ακρωτήρι ή ένα σπίτι φίλων σου ή δικό σου. 
Κάθε ανθρώπου ο θάνατος λιγοστεύει εμένα τον ίδιο, 
γιατί είμαι ένα με την Ανθρωπότητα. 
Κι έτσι ποτέ σου μη στέλνεις να ρωτήσεις για ποιον χτυπά η καμπάνα.
 Η καμπάνα χτυπάει για σένα».

John Donne


2 σχόλια:

  1. Βαθυστόχαστο το σημερινό σου κείμενο....!
    Συμφωνώ, συνήθως σ'αυτή την ερώτηση η απάντηση αφορά εμάς...!
    Καλό σου βράδυ Άμυ μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνείς Ωραιοζήλη μου...
      Καλό ξημέρωμα φίλη μου:)

      Διαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)