Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Γίνε παιδί

και πίστεψε με,θα είναι πιο εύκολο να αντιμετωπίσεις την κάθε δύσκολη κατάσταση...
 προσπάθησε να αποδέχεσαι τη ζωή όσο πιο απλά γίνεται...
η αντίσταση και η αντίδραση κάποιες φορές το μόνο που μπορούν να προσφέρουν
είναι επιπλέον πίεση...
χαμογέλασε,παίξε,αφήσου ελεύθερος...


καλό και όσο γίνεται δροσερό Σαββατοκύριακο σε όλους μας.


7 σχόλια:

  1. Αν σου πω πώς σαν παιδί ήμουν πιο στενάχωη από όσο τώρα; Τότε όλα μου φαίνονταν βουνό, τώρα όχι. Πολλές μεσημερο-καλημερο-εσπέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νομίζω πως ίσως μπορώ να καταλάβω τι εννοείς Χριστινάκι μου...κράτα μόνο τη χαρά του παιδιού...εκείνη που υπάρχει πάντα στο βάθος της ψυχής του,μαζί με τη γνώση που έχεις τώρα και πιστεύω πως θα είσαι σούπερ!!!!
      πολλά φιλιά!:))

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφο, Άμυ μου. Ειλικρινά.
    Και πολύ εμψυχωτικό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά φίλε μου!Την καλησπέρα μου και την αγάπη μου πάντα:))

      Διαγραφή
  3. Μου άρεσε πολύ η συμβουλή σου.....λέω να την ακολουθήσω....!
    Τέλεια η φωτό κι εμένα αυτή μου άρεσε πιο πολύ :))))))))
    Να έχεις ένα υπέροχο σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα δεν είναι υπέροχη Ωραιοζήλη μου;γεμάτη παιχνίδι,χαρά,ζωή!!!!!!!
      καλό απόγευμα,φιλιά:)

      Διαγραφή
  4. Εχεις δικιο Αμυ μου!
    Καλό μας Σαββατοκυριακο!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)