Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Καιρός πια ν' ανοιχτείς

με τα δικά σου άρμενα.
Κι αν έχεις χάσει όλα τα πρωινά της ζωής σου,
όλες τις ανατολές,δεν είναι και προς θάνατον.
Έχει και κάτι απογεύματα η ζωή!
Κάτι δειλινά!
Να σου λιγώνεται η ψυχή!

Αλκυόνη Παπαδάκη ~ Ξεφυλλίζοντας τη σιωπή


6 σχόλια:

  1. Αυτά τα απογεύματα περιμένω και γω :)
    Φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού τα περιμένεις να είσαι σίγουρη πως θα ΄ρθουν!
      Πολλά φιλιά Αριάδνη μου:)

      Διαγραφή
  2. Αυτή η Αλκυόνη είναι σκέτη ζωγράφος του λόγου! Φιλιά Άμυ μου γλυκιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά!είναι πολλές οι στιγμές που ζωγραφίζει γράφοντας...!
      Πολλά γλυκά φιλιά Πετροκόριτσο μου!!!!

      Διαγραφή
  3. Αχ αυτα τα απογευματα..
    Ποσο μου λειπουν οι νεανικες στιγμες που καθομασταν στην βεραντα του σπιτιου και αγναντευαμε την απεραντη θάλασσα διαβάζοντας τα μαθηματα μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου καλό κράτα τις όμορφες αναμνήσεις σου και προσπάθησε να κάνεις στόχο αυτή την ομορφιά...για την κάθε σου μέρα...!
      Πολλά φιλιά:)

      Διαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)