Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Μην ξεγελιέσαι ποτέ

από το φαίνεσθαι...
και μην βιαστείς να βγάλεις κανένα συμπέρασμα...
αν πραγματικά θέλεις να γνωρίσεις μια ψυχή...
γιατί...
πάντα στο πολύ βάθος...
κατοικεί η αλήθεια της...
εκεί δίπλα...
από την πιο βαθιά σιωπή της...

11 σχόλια:

  1. Κοίτα; Εγώ...

    Είμαι υπέρ της σιωπής!
    Αυτής που είναι δίπλα στην αλήθεια!!

    Μαζί σου, κοπελιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε...είσαι και εσύ είσαι στην πρώτη γραμμή για τα δύσκολα...γιατί ως γνωστόν το βάθος προϋποθέτει ψάξιμο και υπομονή..οπότε σωστά σε αποκαλώ παλικάρι..!

      Διαγραφή
  2. καλημερα Αμυ μου!
    ξαλη εβδομαδα να εχουμε!
    υπεροχο τραγουδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα Αμυ μου. Καλη εβδομαδα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τί υπέροχο κομμάτι! Τί όμορφη συνεργασία!
    Καλή εβδομάδα, γλυκιά μου!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κομμάτι ψυχής!!!
    Κι οι δυο μαζί το απογειώνουν πραγματικά!!!
    Καλή εβδομάδα Συριανάκι μου!!
    Πολλάαααα φιλάκιααα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν δε βιαστει
    θα περιμενει
    κι αν περιμενει
    θα βαρεθει.
    Πολυ κριμα ο "κοντοφθαλμισμος" !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ αυτά τα σχόλια σου.! είναι λες και χτυπάς κέντρο από όλες τις πλευρές...!

      αγριολουλουδοφιλακι

      Διαγραφή
  7. Ωραίο τραγούδι!
    Καλή σου εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)