Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Δευτέρα, 14 Απριλίου 2014

Κάθε που

σκαλώνει η ψυχή στις ανυμποριές της...
και κάθε που χάνομαι κι αδύναμος αισθάνομαι...φύσα αγέρα μου Πατέρα και Μητέρα μου..
να παίρνει ανάσα η καρδιά να μπορεί να συνεχίζει τον ανήφορο του Γολγοθά της...
κι από την άβυσσο ωδή για τον Παράδεισο..!


Καλή Μεγάλη Εβδομάδα να έχουμε.

12 σχόλια:

  1. Καλή Μεγάλη εβδομάδα, γλυκιά μου!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Συριανάκι μου αγαπημένο!
      Πολλά πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. καλημέρα Αμυ μου!
    καλη Μεγαλη Εβδομαδα να εχεις!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Εκφρασούλα μου γλυκιά:)
      Επίσης!
      *Δεν σε ξεχνώ..θα περάσω σύντομα από το όμορφο σπιτάκι σου!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Καλή Μεγάλη Εβδομάδα Άμυ μου!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αριάδνη μου!
      Επίσης!
      Τα φιλιά μου:)

      Διαγραφή
  4. Καλη Μ.Εβδομαδα Αμυ μου ..Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου καλό!
      Επίσης!
      Πολλά φιλάκια:)

      Διαγραφή
  5. Συγκοινωνουντα δοχεια.......ειμεθα.

    Μακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι...!
      Από εσένα "εμπνεύστηκα"...!

      καλησπεροφιλακιΑγριομελενιαμου

      Διαγραφή
  6. Καλή Μεγάλη Εβδομάδα
    με οδηγό την Ανάσταση!!

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)