Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

Κάθε που

σκαλώνει η ψυχή στις ανυμποριές της...
και κάθε που χάνομαι κι αδύναμος αισθάνομαι...φύσα αγέρα μου Πατέρα και Μητέρα μου..
να παίρνει ανάσα η καρδιά να μπορεί να συνεχίζει τον ανήφορο του Γολγοθά της...
κι από την άβυσσο ωδή για τον Παράδεισο..!


Καλή Μεγάλη Εβδομάδα να έχουμε.

12 σχόλια:

  1. Καλή Μεγάλη εβδομάδα, γλυκιά μου!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημέρα Αμυ μου!
    καλη Μεγαλη Εβδομαδα να εχεις!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Εκφρασούλα μου γλυκιά:)
      Επίσης!
      *Δεν σε ξεχνώ..θα περάσω σύντομα από το όμορφο σπιτάκι σου!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Καλή Μεγάλη Εβδομάδα Άμυ μου!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλη Μ.Εβδομαδα Αμυ μου ..Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγκοινωνουντα δοχεια.......ειμεθα.

    Μακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι...!
      Από εσένα "εμπνεύστηκα"...!

      καλησπεροφιλακιΑγριομελενιαμου

      Διαγραφή
  6. Καλή Μεγάλη Εβδομάδα
    με οδηγό την Ανάσταση!!

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)