Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

Με ρώτησαν τι πτυχία έχω....


 και μιλάω με τον τρόπο που μιλάω, για τα θέματα που μιλάω.
Και εγώ ρωτάω, τι τίτλους έχει ένας ερωτευμένος που ατενίζει με πάθος τη ζωή;
Τι τίτλους και περγαμηνές έχει αυτός που αγαπάει και αν του επιτρέπεται να αγαπάει αν δεν έχει κανένα τίτλο!
Τι χαρτιά χρειάζονται για να μιλήσεις για τη ζωή που τη βλέπεις να ξεδιπλώνεται και θες να φωνάξεις για την ομορφιά της;
Τι σπουδές πρέπει να κάνεις για να γίνεις πτυχιούχος στη ζωή;
Πόσα πτυχία χρειάζονται για να αποφασίσεις πως το κλούβιο αυγό είναι κλούβιο και να μην το φας; Αν δεν έχεις πτυχίο που να στο λέει, πρέπει να είσαι η κότα για να το ξέρεις αυτό ή τελικά θα το φας;
Ποιος πτυχιούχος θα μου εξηγήσει τι είναι ο ηλεκτρισμός;
Ποιος θα μου αποδείξει τη θερμότητα;
Τι σπουδές έχει ο ποιητής που από τους στίχους του δακρύζεις;
Ευτυχώς, δεν ζήτησα ποτέ τίτλους σπουδών από τους δασκάλους μου. Έτσι, μαθαίνω από ένα παιδί που μεγαλώνει δίπλα μου, γονατίζω με δέος στα λόγια εκείνου του φτωχού παππού που κρατάει όμως αγκαλιά την κυρά του, κυλιέμαι ακόμα στην άμμο ακούγοντας το ξέβρασμα της θάλασσας, και λατρεύω τη σιωπή στις πανσελήνους.
Δεν έχω για τίποτα γνώμη, παρά μόνο άποψη. Ότι έμαθα, είναι καλό για τότε που το έμαθα. Τώρα, έχω πάντα χώρο για τα καινούργια. Και όλα είναι καλοδεχούμενα. Αυτή είναι η επιτρεπτικότητά μου στην ποικιλομορφία της δημιουργίας.
Και φροντίζω να ακούω τα κύτταρά μου, επειδή μου δείχνουν πάντα προς τα πού είναι ευτυχισμένα.
Και έτσι, επιλέγω.

Δημήτρης Νομικός

14 σχόλια:

  1. Τί όμορφα λόγια! Τί όμορφο κείμενο! Τί υπέροχες απόψεις!
    Είμαι της άποψης πως η παιδεία δεν είναι θέμα πτυχίων...
    (Με το παρόν εκπαιδευτικό σύστημα, ίσως ούτε και η εκπαίδευση να είναι θέμα πτυχίων-και το αντίστροφο!-, αλλά αυτό είναι από άλλο παραμύθι!)
    Μπράβο, στον Δ. Νομικό λοιπόν, και μπράβο και σε εσένα που μας παρουσίασες αυτό το θαυμάσιο post!
    Καλό βράδυ, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαφέστατα και δεν είναι θέμα πτυχίων!!!!!!
      Να είσαι καλά Συριανάκι μου!!!!!
      Πολλα πολλά σμουτς κι από εμένα!!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ καλό!!!!!
    Μια τόσο λυρική απάντηση στους κυνικούς και αμμόρφωτους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεος και σοφία , στη υπεροχη γραφη που μας ενωνει φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπεροχος! επιλογες λοιπον! :)
    καλημερα καλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μετά το πανεπιστήμιο της ζωής, το χάος! Τα φιλιά μου Άμυ μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα λόγια , μεγάλες αλήθειες!
    Φιλιά πολλά καρδούλα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι να τα κάνεις τα πτυχια, αν μεσα σου εισαι κενός;;;
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)