Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Έχει τίτλο ο πόνος;

Είναι επειδή είμαστε παρέα με το παιδί
κι αμέτρητες φορές- αγκαλιά απ’τη μέση
μετρήσαμε τ’αμέτρητα τ’άστρα
και κείνα που λέγανε για καλύτερα χρόνια
τα φάγαμε βγάζοντας κουβάδες με νερό
για να μπορούν να ταξιδεύουνε για πάντα
τα πλοία που δεν άραξαν
κι είναι επειδή μια και κάτω
κατεβάσαμε όλα τα ξινισμένα κρασιά
και βγάλαμε τα σωθικά μας τραγουδώντας
γεμάτα παράπονο-παιδιακίσα πράγματα-
τον Ιούλιο κάποτε
Γι’αυτό άμα κάνει κανείς μια κίνηση έτσι
για να μας χαϊδέψει
κάνουμε εμείς μια κίνηση πίσω
σα να μη φάμε ξύλο.
Γι’αυτό αν τύχει και μ’αγαπήσεις
πρόσεχε σε παρακαλώ πολύ πολύ
πώς θα μ’αγκαλιάσεις.  Πονάει εδώ.
Κι εδώ. Κι εκεί. Μη! Κι εδώ .
Κι εκεί.

Κατερίνα Γώγου

14 σχόλια:

  1. Κατερίνα Γώγου και βάθος ψυχής, με εύθραυστη αγκαλιά... Σαν αδέσποτο σκυλί πληγωμένο.

    Πανέμορφο, κοπελιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου καλό,δεν πέφτουμε...κι αν πέσουμε σηκωνόμαστε πάλι και προχωράμε μπροστά ναι???
      Μεγάλη αγκαλιά σου στέλνω!

      Διαγραφή
  3. Όλες οι μελαγχολίες "μιλούν " στη ψυχή..όμως..όμως..λέει η ΑΧΤΙΔΑ ...Μη ξεχνάς ότι η Κατερίνα Γώγου..αυτοκτόνησε! Γλυκιά μου εγώ τις μελαγχολίες τις ..πιάνω στον αέρα γι' αυτό ήρθα να σου κάνω Αχτιδένια αγκαλίτσα,να σου δώσω χαμόγελο και να σου πω:..ΚΑΛΗΜΕΡΑ..όλη μέρα..άνοιξε το "παράθυρο" ..το φως υπάρχει έστω και αν κάποιες φορές κρύβεται για λίγο πίσω από σύννεφα! Χαμογέλα..χαμογέλα είπα..νάτο ..το βλέπω να κρυφο φαίνεται στο υπέροχο στοματάκι σου. Κάνε φουυυ!..διώξε τα σύννεφα..η ζωή είναι όμορφη ακόμα και στα δύσκολα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδούλα μου γλυκιά και αγαπημένη δεν ξεχνώ ποτέ το τέλος της Κατερίνας...για μένα είναι παράδειγμα προς αποφυγή....
      απλά και ο πόνος είναι κι αυτός μέρος της ζωής μας...και σίγουρα κάτι που έπαιξε μεγάλο ρόλο σε αυτό που είμαστε σήμερα...από εκεί και πέρα κοιτάμε μόνο μπροστά και χαμογελάμε στη ζωή:))))))
      Σ'ευχαριστώ για την θετική ενέργεια,για την αγκαλιά και την αγάπη σου!
      πολύ πολύ!!
      Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά και ένα τεράστιο χαμόγελο γεμάτο αγάπη και ζωή!!!:)
      πολλά πολλά αχτιδένια φιλάκια ψυχής!!!!

      Διαγραφή
  4. τι ομορφο ποιημα.
    περα απο πονους και μελαγχολιες μου αρεσε τοσο πολυ!
    αισθαντικοτατο!

    να εχεις μια ομορφη μερα Αμυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου αρέσει ιδιαίτερα Εκφρασούλα μου...είναι σαν το όνομα σου...εκφραστικότατο!!!!!!!!
      καλημέρα:))

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφο και πολύ εύστοχο!
    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Βίκυ μου....
      Καλημέρα εύχομαι με χαμόγελο κόντρα σε κάθε τι άσχημο...
      φιλί!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Άμυ μου
    Πάντα με συνεπαίρνει η Κατερίνα!!!!
    Κοφτή γραφή οξύνους!!!

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελένη μου!!!
      όπως το 'πες....κοφτή...και κοφτερή σαν ξυράφι....!

      φιλάκι γλυκό

      Διαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)