Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Παρασκευή, 28 Μαρτίου 2014

Προσπάθεια και δράση


Με τη δράση γεννιέται η αληθινή γνώση και ένα θαυμάσιο αίσθημα ελευθερίας.Δεν νιώθουμε ποτέ πραγματικά παγιδευμένοι.Η αποθάρρυνση,καμιά φορά,μοιάζει αναπόφευκτη.Αλλά η καθήλωση σ'αυτή την κατάσταση,είναι σπατάλη χρόνου,ενέργειας  και ζωής.Μπορούμε να μάθουμε να ξεπερνάμε την αποθάρρυνση.όταν το πετύχουμε,μπορούμε να συνεχίσουμε τη ζωή.

Λέο Μπουσκάλια ~ Λεωφορείο 9 για τον Παράδεισο




10 σχόλια:

  1. Πάντα το βλέμμα σας διαπερνά τη σιωπή, καθώς επιλέγετε να διανοίγετε τις πόρτες(Doors) της ψυχής σας διαβάζοντας συγγραφείς της καρδιάς και της αγνότητας.

    Γιάννης Πολιτόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για ακόμη μια φορά σας ευχαριστώ ταπεινά για τα καλά σας λόγια.
      Να είστε καλά!
      Την καλησπέρα μου και ένα όμορφο απόγευμα εύχομαι:)

      Διαγραφή
  2. Διαβάζω και γω Μπουσκάλια!
    Ευεργετικά τα γραπτά τουμ και οι διαλέξεις του.

    Φιλια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά πολύ ευεργετικά Αριάδνη μου!
      Την καλησπέρα και τα φιλιά μου:)

      Διαγραφή
  3. Έτσι ακριβώς είναι...
    Την καλησπέρα μου και σου εύχομαι ένα χαρούμενο Σ/Κ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετική σκέψη του λατρεμένου μου Μπουσκάλια!
    Καλησπέρα Άμυ μου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)