Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

Χαμόγελα Αγάπης & Ζωής

Πες μου υπάρχει τίποτε πιο όμορφο
από ένα χαμόγελο που πηγάζει
απευθείας από την ψυχή 
και μοσχοβολάει αγάπη;;


να το χαρίζεις απλόχερα κάθε φορά που γεννιέται μέσα σου...
και να το φυλάξεις στην καρδιά σου σαν ανάσα ζωής κάθε φορά 
που σου χαρίζεται!


2 σχόλια:

  1. Χαμόγελο που μιλάει με αγάπη είναι αυτο γλυκιά μου Άμυ!δεν υπάρχει τίποτα πιό όμορφο!εαν δεν σε έχω ενημερώσει έχω ξεκινήσει στην αρχή του καλοκαιριού το blog μου..σου στέλνω σήμα γιατί με την αποχή τόσων μηνών που είχα μπορεί να μη το πληροφορήθηκες!ελπίζω να χαλάρωσες το καλοκαιράκι και να πέρασες όμορφα φιλαράκι μου!!πάρα πάρα πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)