Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

Τά πρόσωπα τῶν λουλουδιῶν



Γιά μι' ἀκόμη φορά, σταμάτησα
σήμερα κι ὥρα πολλή κοιτοῦσα
τό πρόσωπο ἑνός λουλουδιοῦ.
Βρῆκα τά μάτια του·
ἔσκυψα
μέσα του
κι ἔνιωσα
δέος.

Καί γιόμισα ἀγάπη
γιόμισα εὐλάβεια
γιόμισα ἄνθρωπο.

Νικηφόρος Βρεττάκος



Ύστερα από πολύμηνη απουσία χαιρετίζω όλη την αγαπημένη μπλοκογειτονιά μας,
και φυσικά τον κάθε συν-ακροβάτη που θα τύχει να περάσει από εδώ.
Εύχομαι και ελπίζω να είστε όλοι καλά,
να μπορείτε ακόμη να χαμογελάτε,
 να έχετε την δύναμη και την υπομονή που 
απαιτεί αυτή εδώ η ζωή!
Καλή Άνοιξη σε όλες και όλους με τα πρώτα λουλούδια της μικρής αγαπημένης μου
αμυγδαλιάς!


11 σχόλια:

  1. Καλώς την Τι καλά που γύρισες στα e-''πάτρια'' εδάφη!!! Ωραίο το ποίημα ωραίο και το παραθύρι σου ανοικτό
    Καλή Άνοιξη και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένη μου φίλη Αμμυ χαίρομαι πολύ που ξαναγύρισες ,να είσαι καλά ,καλή ανοιξη γεμάτη χρώματα και ευωδιές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Μεταξία,χαίρομαι και εγώ πολύ που ξαναβρεθήκαμε!
      Σ'ευχαριστώ από καρδιάς για τις όμορφες ευχές σου!
      Πολλά φιλιά:))

      Διαγραφή
  3. Καλως τη!
    Καλό μηνα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. «Καὶ στὸ λευκὸ τριαντάφυλλο βρίσκεις μιὰ ἰδέα σκόνης.
    Τὸ τέλειο θαῦμα θὰ τὸ βρεῖς μοναχὰ μὲς στὸν ἄνθρωπο:
    λευκὲς ἐκτάσεις ποὺ ἀκτινοβολοῦν ἀληθινὰ
    στὸ σύμπαν καὶ ὑπερέχουν. Τὸ πιὸ καθαρὸ
    πράγμα λοιπὸν τῆς δημιουργίας δὲν εἶναι τὸ λυκόφως,
    οὔτε ὁ οὐρανὸς ποὺ καθρεφτίζεται μὲς στὸ ποτάμι,
    οὔτε ὁ ἥλιος πάνω στῆς μηλιᾶς τ᾿ ἄνθη. Εἶναι ἡ ἀγάπη.»
    Ν.Βρεττάκος

    Μαζί με τις πιο τρυφερές μου ευχές, για καλωσόρισμα και καλό μήνα, σου στέλνω ένα ακόμα υπέροχο ποίημα του Βρεττάκου!

    ΑΦιλάκια ισορροπημένα! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπημένη μου Στεφανία σ'ευχαριστώ πολύ για το ποίημα!υπέροχο!
      Πολλά φιλιά και από εμένα:) <3

      Διαγραφή
  5. Καλή άνοιξη και καλό Πάσχα! Τα φιλιά μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)