Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Έχει η Ψυχή μας Φτερά!

Παράθυρο ανοιχτό. Πουλί η ψυχή μας. Πουλί που παλεύει να ξανανοίξει τα πληγωμένα του φτερά... Στον ουρανό, εκεί ψηλά να πετάξει και πάλι. Ν' αντικρίσει τα όνειρα που έφυγαν για πάντα, το δρόμο να γυρίσουν πίσω γοργά να δείξει.
Όνειρα... Πεταμένα στη λάσπη. Όνειρα... Που το χρώμα τους ξέφτισε στης καταιγίδας τη ζαλάδα. Όνειρα... Χαμένα. Να σε γεμίζουν με κενό. Κενό ψυχρό. Παγωμένο. Που όλο και περισσότερο πνίγει το χαμόγελό σου...

Απόγνωση... Απελπισία... Αδικία...
Δεν είναι όλα τα άλφα στην αρχή της λέξης ίδια... 
Άμυνα... Αντίσταση... Ανεβαίνω...

Στης πάλης το μπαλκόνι. Να δω τα σύννεφα. Και να τα ζωγραφίσω. Υπάρχουν και άλφα που σχεδιάζουν στο χαρτί την ελπίδα... Αντιστέκομαι... Και είναι όλα εκείνα τα άλφα που σε κάνουν να υψώνεις τη γροθιά σου. Να σηκώνεις ψηλά το βλέμμα σου, τ' αστέρια ν' αντικρίζεις.

Ζωή... Τι νόημα άραγε έχει χωρίς το χρώμα της ελπίδας; Και πως μπορεί μόνη της να ταξιδέψει στης ανθρωπιάς τα μέρη; Να το... Δεν τ' ακούς; Σήμανε η ώρα που όρθιος θα σηκωθείς... Η ώρα που θα πάρεις πίσω την ελπίδα. Δεν μπορεί να ταξιδέψει η ψυχή χωρίς ελπίδα. Κι αρέσει στην ψυχή να ταξιδεύει. Και να ονειρεύεται. Τρέφεται βλέπεις η ψυχή με όνειρα... Και η ζωή. Με όνειρα κι ελπίδα...
Αλληλεγγύη... Κι αγώνας...

Στέφανος Μαντζαρίδης


περισσότερα από τον Στέφανο στους παρακάτω συνδέσμους:

16 σχόλια:

  1. τρέχουμε τώρα Αμυ μου τρέχουε, πού καιρός για στεναχώριες. Σου λέω την τελευταία μου καληνύχτα για σήμερα και wish me good luck!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι έγινε σίφουνα μου;;;;γιατί τρέχουμε???
      χμμ...στέλνω στα ενδότερα...φιλούρες από δω!

      Διαγραφή
  2. καλή σου μέρα Άμυ μου! είθε τα θετικά Α να γεμίζουν την ψυχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα γλυκιά μου Βίκυ,σ'ευχαριστώ από καρδιάς και ανταποδίδω τις ευχές:))
      φιλάκι

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο.........Μεστά λόγια.......
    Καλημέρα Άμυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Άμυ μου
    Χαίρομαι για την προβολή που έκανες!!

    φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ελενάκι μου!
      Είμαι πάντα της άποψης ότι όμορφο είναι ωραίο να μοιράζεται:))

      φιλάκι γλυκό και από δω:)

      Διαγραφή
  5. Πρώτα ονειρεύεσαι και μετά βαδίζεις..το όνειρο στρώνει το δρόμο..χωρίς όνειρα αισιοδοξία και ελπίδα δεν μπορούμε να επιβιώσουμε να βάλουμε στόχους να κάνουμε νέα ξεκινήματα να ψάχνουμε για το πραγματικό νόημα της ζωής και να γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι..όνειρα με φως που οδηγούν στη σοφία στην λογική και στην ηρεμία της ψυχής..που μας δίνουν θέληση δύναμη για να προχωράμε πάντα μπροστά..υπέροχο το κείμενο Άμυ μου και η ανάρτηση εννοείται!χίλια φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιτούλα μου αγαπημένη σ'ευχαριστώ για το γεμάτο ουσία και ελπίδα σχόλιο σου!
      άπειρα γλυκά φιλιά:))

      Διαγραφή
  6. Σημασία έχει να ονειρεύεται κάποιος γιατί όσο ονειρεύεται ελπίζει! Κράτα τα θετικά Α και άσε τα αρνητικά ξεχασμένα στο ντουλάπι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρατώ τη συμβουλή σου πολυτάλαντο κορίτσι!
      όμορφο ξημέρωμα σου εύχομαι:))

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο το κείμενο. Αμυ μου!!! ..κρατάμε τα θετικά ,ονειρευόμαστε και ελπίζουμε!!!! σε ευχαριστώ για τις όμορφες αναρτήσεις σου,να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eγώ σ'ευχαριστώ Μεταξένια μου για το όμορφο σχόλιο σου!!!
      Καλό ξημέρωμα να έχεις:)))

      Διαγραφή
  8. καλημέρα κοριτσάκι μου και από εδώ!
    υπέροχη ανάρτηση γεμάτη ευαισθησία όπως εσύ:)

    πολλά γλυκά φιλιά
    να έχεις ένα όμορφο Σ-Κύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα όλη μέρα αγαπημένη μου φίλη:))
      τις ευχές για ένα όμορφο σ/κ και σε 'σένα:))

      Διαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)