Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Όταν αγαπά κανείς


τότε καταφέρνει να γίνει οτιδήποτε μέσα στη δημιουργία!

Όταν αγαπά κανείς δεν έχει ανάγκη να καταλάβει τι συμβαίνει,γιατί από εκείνη τη στιγμή όλα συμβαίνουν μέσα του.

                                      Από τον Αλχημιστή του 
                                    Paulo Coelho
                                    

8 σχόλια:

  1. Καποιοι δεν καταλαβαινουν την αληθινη ενοια της αγαπης γιατι δεν νιωθουν τιποτα..
    καλημερουδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ....ας ευχηθούμε όσοι δεν νιώθουν...να νιώσουν Μαράκι μου!
      Καλησπέρα και ένα όμορφο απόγευμα εύχομαι:)

      Διαγραφή
  2. Πρώτα να... μας αγαπάμε κι όλα τ' άλλα μετά με τους άλλους είναι πιο εύκολα!...

    Σε χαιρετώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ....προσωπικά θα το έλεγα ακριβώς αντίστροφα!πρώτα να αγαπάμε κι όλα θα ΄ναι πολύ πιο εύκολα!

      Καλώς ήρθες!
      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Τέτοιες φράσεις είναι μικρά στολίδια όμορφα που ενωμένα φτιάχνουν το παζλ της πι'όμορφης αρετής: της αγάπης.

    Καλή δύναμη, Άμυ μου.

    υγ: Συγγνώμη που έχω χαθεί τελευταία. Ο γερο-Σεβάχ δουλεύει πολύ και δεν έχει εύκαιρο πολύ χρόνο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφο το σχόλιο σου Σεβάχ μου!
      Καλή δύναμη και σε ΄σένα εύχομαι και μπόλικη υπομονή:)

      υγ:σημασία έχει να είσαι καλά καλέ μου φίλε!εύχομαι σύντομα να κάνεις ένα διάλειμμα και να γεμίσεις το χρόνο σου όπως θα ήθελες!:))

      Διαγραφή
  4. Κι όμως τόσοι και τόσοι περνούν από αυτή τη ζωή χωρίς να νιώσουν το μεγαλείο της!
    Φιλάκια πολλά κορίτσι μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πω ότι είπα και παραπάνω Αριστάκι μου..εύχομαι πραγματικά να το νιώσουν!
      Πολλά φιλάκια και όμορφο ξημέρωμα:))

      Διαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)