Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

Ξημέρωμα και Ημέρωμα Ψυχής

 «Άλλοτε η θάλασσα μας είχε σηκώσει στα φτερά της
Μαζί της κατεβαίναμε στον ύπνο
Μαζί της ψαρεύαμε τα πουλιά στον αγέρα
Τις μέρες κολυμπούσαμε μέσα στις φωνές
και τα χρώματα
Τα βραδιά ξαπλώναμε κάτω απ’ τα δέντρα και τα σύννεφα
Τις νύκτες ξυπνούσαμε για να τραγουδήσουμε
Ήταν τότε ο καιρός τρικυμία χαλασμός κόσμου
Και μονάχα ύστερα ησυχία
Αλλά εμείς πηγαίναμε χωρίς να μας εμποδίζει κανείς
Να σκορπάμε και να παίρνουμε χαρά
Από τους βράχους ως τα βουνά μας οδηγούσε
ο Γαλαξίας
Και όταν έλειπε η θάλασσα ήταν κοντά ο Θεός»

Γιώργος Σαραντάρης


Βγάζει η θάλασσα κρυφή φωνή —
φωνή που μπαίνει
μες στην καρδιά μας και την συγκινεί
και την ευφραίνει.

Τραγούδι τρυφερό η θάλασσα μας ψάλλει,
τραγούδι που έκαμαν τρεις ποιηταί μεγάλοι,
ο ήλιος, ο αέρας και ο ουρανός.
Το ψάλλει με την θεία της φωνή εκείνη,
όταν στους ώμους της απλώνει την γαλήνη
σαν φόρεμά της ο καιρός ο θερινός.

Καβάφης

Η αγάπη μου για τη θάλασσα δεν στερεύει ποτέ...
η μυρωδιά και οι ήχοι της πάντα ηχούν στην ψυχή μου...
οι φωτογραφίες είναι από ένα υπέροχο ξημέρωμα που είχα την ευκαιρία να απολαύσω λίγο καιρό πριν...
μου άρεσε τόσο που έψαχνα να βρω πέρα από τις εικόνες και κάτι πιο ζωντανό για τροφοδοτώ τη μνήμη μου σε κάθε νοσταλγική στιγμή...και έτσι απλά έστησα τη μηχανή εκεί ακριβώς που σκάει το κύμα και την άφησα να καταγράφει..πρόσθεσα και ένα πανωφόρι μουσικής και ιδού το αποτέλεσμα...


Εύχομαι να είστε όλοι καλά,να περάσατε αλλά και να περνάτε ακόμη όμορφα!
Καλημέρα όλη μέρα με χαμόγελο!


18 σχόλια:

  1. Σου έστειλα πρόσκληση για το blogάκι μου.. το έκανα κλειστό,
    δες τα mail σου...
    Λόγο του βίντεο έμαθα και το κανάλι σου!

    καλό μεσημέρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ και από εδώ Μορφέα!
      Να είσαι καλά,καλό μεσημέρακι:)

      Διαγραφή
  2. Υπέροχη ανάρτηση, ταξιδιάρικη! Η φωτογραφία σου και το βίντεο είναι τέλεια!
    Καλά να περνάς,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αμυ το βίντεο είναι συναρπαστικό!!!!μα και οι αναρτήσεις σου είναι υπέροχες ,γράφεις αυτά που θ'αθελα να διαβάσω !!!χαίρομαι που σε βρήκα,ο θεός να σε έχει καλά ,!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξένια μου με συγκινούν τα λόγια σου με συγκινούν και με γεμίζουν αγάπη και χαρά!σ'ευχαριστώ από καρδιάς!τώρα εγώ τι να πω για το δικό σου μπλοκοσπιτάκι που είναι γεμάτο ομορφιές που μας ταξιδεύουν???!!!!!!!!!
      Καλώς ανταμώσαμε και πάλι!
      πολλά φιλάκια:))

      Διαγραφή
  4. Ποτέ δεν είχα σκεφτεί ότι το ξημέρωμα έχει μέσα του το ημέρωμα... Καθόλου τυχαίο εν τέλει!
    Υπέροχο και χαλαρωτικό το βιντεάκι!!!
    Σε ευχαριστούμε χαρά μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τίποτα σε αυτή τη ζωή δεν πιστεύω πως είναι τυχαίο Αριστάκι μου!!!!
      Να είσαι καλά καλλιτεχνάκι μου γλυκό!
      πολλά φιλιά:))

      Διαγραφή
  5. Μιά θάλασσα πλανεύτρα μάγισσα και ταυτόχρονα θεραπευτικά λυτρωτική μας ταξιδεύει απόψε εδώ...συναρπαστική ανάρτηση αγαπημένη μου Άμυ!!!!!!!!!!την αγάπη μου σου στέλνω και μιά αγκαλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιτούλα μου αγαπημένη σ'ευχαριστώ πολύ μάτια μου!!τα λόγια σου πάντα ρέουν άφθονη αγάπη και γλύκα!μια τεράστια αγκαλιά και από εμένα και πολλά φιλιά αγάπης!!!!!:))

      Διαγραφή
  6. Ομορφιές! Κάνει κάτι τσαχμπινιές ο φακός στη μέση τις πρόσεξες; Είχα κοιμηθεί κι εγώ κάποτε στην αμμουδιά με ένα σεντονάκι! Ακόμα το θυμάμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι το πρόσεξα..γιατί τις πρόσθεσα εγώ...χαχαχαχα εφέ είναι ;))
      είμαι σίγουρη ότι ήταν όμορφα ε?!
      πολλά φιλιά Χριστινάκι μου!

      Διαγραφή
  7. Ούτε εμένα στερεύει αυτη η αγάπη! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχα τα λόγια, υπέροχες οι φωτογραφίες, μουσική που σε ταξιδεύει......
    Καλημέρα όλη μέρα Άμυ μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν θυμαμαι καλα
    και περισυ το ιδιο αναρωτιομουν...
    δηλαδη
    τι χρωμα να'χει η θαλασσα
    τα καλοκαιρια.
    Ευτυχως κατι μου θυμησες,κρινοψυχουλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)