Να θυμάσαι πως....
Τίποτε δεν είναι στάνταρ και δεδομένο.
Από όσα βλέπεις,ακούς ή διαβάζεις πάντα να αφήνεις μέσα σου ένα κομμάτι ελεύθερο για τη δική σου γνώμη και τα δικά σου πιστεύω.
Γιατί η ελευθερία της ψυχής και της σκέψης μας είναι το παν.

Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Ένα ευχαριστώ από καρδιάς...


σε όλους τους bloggoφιλους-ες και αναγνώστες για τα σχόλια σας αλλά και τα βραβεία που μου χαρίσατε.
Σας διαβάζω πάντα απλά λόγω υποχρεώσεων ο χρόνος μου αυτό τον καιρό είναι λίγο περιορισμένος.

Εύχομαι να είστε όλοι και όλες καλά και να χαμογελάτε κι ας υπάρχει τόση ασχήμια γύρω μας....θα υπάρχει πάντα η αγάπη και η ομορφιά....
ας προσπαθούμε γι αυτά λοιπόν όπως και για το να μην χάνουμε ποτέ την ελπίδα μας.
Τα φιλιά και την αγάπη μου σε όλους και όλες.


4 σχόλια:

  1. Κι εμείς ευχαριστούμε για τις υπέροχες σκέψει σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εμεις ευχαριστουμε που μοιραζεσαι πολλα και σημαντικα πραγματα μαζι μας
    καλημερα γλυκια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανταποδίδουμε την αγάπη, κούκλα μου! Να είσαι καλά πάντα!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να 'σαι καλά Άμυ μου και να χαμογελάς πάντοτε!
    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράφουμε ελληνικά :)